//
کدخبر: ۲۵۳۷۲۴ //

راه اندازی سامانه خودارزیابی روانشناختی در بحران کرونا/‌نقش مهم رسانه‌ها در بازسازی وضعیت روانی افراد در معرض آسیب

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه از راه اندازی سامانه خود ارزیابی و روانشناختی در بحران کرونا در سازمان بهزیستی خبر داد.

راه اندازی سامانه خودارزیابی روانشناختی در بحران کرونا/‌نقش مهم رسانه‌ها در بازسازی وضعیت روانی افراد در معرض آسیب
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: سامانه خود ارزیابی و روانشناختی در بحران کرونا به منظور ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی از طریق غربالگری سیستماتیک استرس، اضطراب و افسردگی افراد ناشی از ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت متخصصان مشاوره سازمان بهزیستی شروع به فعالیت کرده است.

 وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا می‌تواند تبعات اجتماعی و روانشناختی بالایی داشته باشد، گفت: عدم مداخله به هنگام در این زمینه می‌تواند منجر به ایجاد مشکلات روانشناختی در افراد و خانواده ها شود.

 دکتر رضوان مدنی خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز می توانند با مراجعه به سامانه خود ارزیابی روانشناختی سازمان بهزیستی به آدرس corona.behzisti.ir و مشارکت در بحث خود ارزیابی خود و خانواده، ضمن دریافت توصیه های علمی متناسب با شرایط روانشناختی فردی در صورت نیاز به سطوح تخصصی خدمات روانشناسی و مشاوره ای ارجاع داده شوند.

 این مسئول استفاده از ظرفیت رسانه‌های جمعی استان کرمانشاه در زمینه معرفی گسترده سامانه ارزیابی روانشناختی بحران کرونا به همشهریان عزیز را گامی بلند در راستای کمک به بازسازی وضعیت روانی افراد در معرض آسیب عنوان کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۷۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان