//
کدخبر: ۲۵۳۳۰۸ //

افزایش فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به ۱۶ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تا ظهر روز یکشنبه دهم فرودین ماه ۱۳۹۹، موارد مثبت آزمایشگاهی کووید ۱۹ در سیستان و بلوچستان با ۱۲ مورد افزایش به ۱۹۸ نفر رسید.

افزایش فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به 16 نفر

به گزارش فرتاک نیوز از زاهدان، سید محمد هاشمی شهری ظهر امروز در جلسه ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار کرد: تا ظهر روز یکشنبه دهم فرودین ماه ۱۳۹۹، موارد مثبت آزمایشگاهی کووید۱۹ در سیستان و بلوچستان با ۱۲ مورد افزایش به ۱۹۸ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: ۱۳۳ نفر از این عزیزان در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،۴۴ نفر در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه زابل و ۲۰ نفر  از هم استانی های ساکن در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه ایرانشهر  هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون ۱۶ نفر از عزیزان هم استانی خود را با نتیجه آزمایش مثبت کرونا از دست داده ایم که ۹ نفر از آنان در شهرستان های زیرپوشش دانشگاه زاهدان (زاهدان، میرجاوه، خاش، سیب و سوران و سراوان)، ۴ نفر در شهرستان های زیرپوشش دانشگاه زابل و ۳ نفر نیز در محدوده شهرستان های جنوبی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بوده اند.

این مسؤول بیان کرد: تعداد بیماران بستری شده باعلائم تنفسی حاد نیز به ۱۱۸۲ نفر رسید که ۸۷ نفر از این عزیزان هم جان خود را از دست داده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان