//
کدخبر: ۲۵۳۲۳۹ //

نصب ۲۰۰ دوربین نظارتی در کرمانشاه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از خریداری 200 دوربین نظارتی خبر داد و افزود: این دوربین‌ها امسال در معابر شهر کرمانشاه نصب می‌شود.

نصب 200 دوربین نظارتی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن ارجمندی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به وجود 42 تقاطع در سطح شهر کرمانشاه، گفت: از این تعداد، 15 تقاطع در دست هوشمند سازی است.

وی افزود: فرآیند هوشمندسازی یعنی مدیریت مرکزی و هماهنگ تمام تقاطع های شهر که این امر نیازمند وجود شبکه ارتباطی فیبرنوری و نرم افزار خاص است که در حال حاضر نرم افزار انجام این کار تهیه شده، اما هنوز زیرساخت های فعالسازی آن تکمیل نیست و بحث ارتباط فیبرنوری و سرورها نیز کامل نشده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه هوشمندسازی تقاطع ها را عامل موثری در جهت کنترل و مدیریت هرچه بیشتر و بهتر ترافیک شهری دانست و افزود: امسال در کنار بحث هوشمندسازی تقاطع ها، جهت کنترل هرچه بهتر ترافیک شهری بحث پایش تصویری شهر هم مدنظر است و در همین راستا 200 دروبین نظارتی خریداری شده که امسال در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

ارجمندی تصریح کرد: هم اکنون 18 دوربین نظارتی در سطح شهر فعال است و با نصب این 200 دوربین قطعا نظارت موثری بر معابر شهری خواهیم داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه اعتبار نصب این 200 دوربین را حدود 12 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: نصب این دوربین‌ها نیازمند تجهیزات جانبی دیگری است که مجموعا حدود 10 تا 12 میلیارد تومان اعتبار هزینه دارد که این اعتبار  تامین شده و کار نصب دوربین‌ها امسال انجام می‌شود.

ارجمندی با اشاره به وجود 10 دوربین ثبت تخلف در معابر شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: متاسفانه از این تعداد تنها پنج دوربین فعال هستند.

وی با بیان اینکه خرید دوربین های کنترل سرعت هم در دستور کار قرار دارد، گفت: در حال حاضر برنامه خرید 40 دوربین کنترل سرعت را در دستور کار داریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان