//
کدخبر: ۲۵۲۹۳۴ //

پلمب ۱۳۰۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کرمانشاه

مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه از پلمب 1300 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و نیز اماکن عمومی استان به دلیل تخلفات بهداشتی در زمینه بیماری کرونا خبر داد.

پلمب 1300 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر کرمی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به تشدید فعالیت کارشناسان بهداشت محیط همزمان با شیوع بیماری کرونا، گفت: با توجه به اهمیت بحث پیشگیری در امر مقابله با این بیماری کارشناسان بهداشت محیط شبانه روز پای کار هستند تا تمام نکات بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع غذا و نیز سایر اماکن عمومی با دقت رعایت شود.

کرمی تصریح کرد: در حال حاضر 270 بازرس بهداشت محیط در  سطح استان پای کار هستند و در شیفت های مختلف کاری کار بازرسی از حدود 30 هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی استان را انجام می‌دهند.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته طی این مدت گفت: از زمان شیوع کرونا و با تشدید نظارت ها، بیش از 19 هزار و 500 بازدید از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و نیز بیش از 9600 بازدید از سطح اماکن عمومی استان صورت گرفته است.

مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این بازدیدها 612 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و نیز 702 مکان عمومی به دلیل تخلفات کرونایی پلمب شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در بازدید های صورت گرفته 403 قلیانسرا با همکاری پلیس اماکن پلمب شدند.

این مسئول از کشف 4.5 تن مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در بازرسی های صورت گرفته خبر داد وافزود: این میزان شامل تمام کشفیات جمع آوری شده و معدوم شده است.

کرمی با اشاره به اهمیت آموزش در بحث پیشگیری از کرونا از انجام 24 هزار و 537 مورد آموزش، نصب بنر و ... برای صنوف مختلف در سطح استان خبر داد.

مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که در این شرایط بیش از هر زمان مراقب رعایت نکات بهداشتی باشیم تا بتوانیم پیشگیری موثری در بحث بیماری کرونا را در سطح جامعه رقم بزنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۹۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان