//
کدخبر: ۲۵۲۸۷۰ //

ساعات کاری جدید دفاتر پلیس ۱۰+ در کرمانشاه اعلام شد

معاون فناوری ارتباطات پلیس کرمانشاه ساعات و ایام کاری جدید دفاتر پلیس ۱۰+ در سطح استان را اعلام کرد.

ساعات کاری جدید دفاتر پلیس ۱۰+ در کرمانشاه اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کامبیز رستمی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از انتشار بیشتر آن و کنترل‌های لازم، دفاتر پلیس ۱۰+ به صورت شیفت بندی و در ساعات محدودتری خدمات مورد نیاز را به شهروندان با رعایت اصول بهداشتی ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم جدید اتخاذ شده دفاتر پلیس ۱۰+ شهرستان‌های دالاهو (خیابان شهید باهنر)، سرپل ذهاب (خیابان امام)، قصرشیرین (بالا آبشار)، گیلانغرب (خیابان شهدا)، روانسر (بلوار ۲۲ بهمن)، ثلاث باباجانی (میدان معلم)، هرسین (خیابان امام)، صحنه (خیابان مولوی)، سنقروکلیایی (میدان سپاه) و کوزران (بلوار امام) از روز پنجم فروردین و تا اطلاع ثانوی تنها از ساعت ۹ تا ۱۲ پذیرای ارباب رجوع خواهند بود.

سرهنگ رستمی افزود: همچنین دفاتر پلیس ۱۰+ در شهرستان‌های جوانرود (بلوار انقلاب)، کنگاور (خیابان مهدیون)، پاوه (خیابان ۲۶ مرداد) و اسلام آبادغرب (خیابان آیت الله طالقانی) نیز از تاریخ ۹ تا ۱۴ فروردین از ساعت ۹ تا ۱۳ در خدمت مردم خواهند بود.

معاون فاوا انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: دیگر دفاتر پلیس ۱۰+ شهرستان‌های یاد شده، جوانرود (خیابان معلم)، کنگاور (میدان بسیج)، اسلام آبادغرب (بلوار شهید چمران) و پاوه (بلوار امام محمد غزالی) نیز از ۱۶ تا ۲۱ فروردین و در همان ساعت یاد شده (۹ تا ۱۳) دایر خواهند بود.

وی در خصوص دفاتر پلیس ۱۰+ شهر کرمانشاه نیز گفت: از تاریخ شنبه ۹ تا پنجشنبه ۱۴ فروردین دفاتر مستقر در میدان فردوسی، میدان جمهوری، شهرک دولت آباد، خیابان نوبهار، چهار راه رودکی، شهرک مسکن و میدان آزادی با کد ۸۳۱۱۱۵ از ساعت ۸ تا ۱۴ پذیرای مردم خواهند بود.

سرهنگ رستمی تصریح کرد: در روزهای شنبه ۱۶ تا چهارشنبه ۲۰ فروردین نیز دفاتر مستقر در میدان ایثار، خیابان راهنمایی و رانندگی، خیابان ۲۲ بهمن، شهرک الهیه، بلوار طاق بستان، خیابان شهید اشرفی اصفهانی و میدان آزادی با کد ۸۳۱۱۲۳ در همان ساعت ۸ تا ۱۴ پذیرای ارباب رجوع خواهند بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۸۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان