//
کدخبر: ۲۵۲۸۶۵ //
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

فعالیت اصناف در فضای مجازی تقویت می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی صنوف غیرضروری گفت: فعالیت اصناف در فضای مجازی تقویت می‌شود.

فعالیت اصناف در فضای مجازی تقویت می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد جواد آذری جهرمی در نشست ویدئو کنفرانس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه شیوع ویروس کرونا خسارت‌هایی را به کسبه و بازاریان وارد کرده است، اظهار داشت: فعالیت اصناف در فضای مجازی در روزهای اخیر تقویت‌شده است.

وی بابیان اینکه عملکرد استانداری سمنان و دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود برای مقابله و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در منطقه ارزنده و مثبت است، افزود: مجموعه اقدام‌های انجام‌شده از سوی دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان برای مقابله با کرونا ویروس رضایت‌بخش است و این اقدام‌های اثربخش باید به‌صورت مستمر ادامه یابد.

وزیر معین استان سمنان در مقابله با ویروس کرونا با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه در ایام نوروز ۹۹ در استان سمنان کاهش چشمگیری داشته است، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌ها، میزان افرادی بستری در بیمارستان‌های استان سمنان به دلیل کرونا ویروس نیز کاهش‌یافته است.

آذری جهرمی با تأکید بر اینکه دولت در قالب اعطای بسته‌های حمایتی و فعالیت اصناف در اینترنت و فضای مجازی به فکر معیشت اقشار مردم باوجود شیوع کرونا ویروس است، تصریح کرد: ظرفیت‌های مردمی و خیران برای مقابله با کرونا ویروس استفاده می‌شود.

وی بابیان اینکه خیران در قالب‌های مختلف برای کمک به افراد کمتر برخوردار جامعه بشتابند، یادآور شد: گزارش‌های رسیده از روند شناسایی و درمان افراد مبتلابه کرونا ویروس در استان سمنان نشان از تلاش شبانه‌روزی مسئولان دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نکات قوت از اقدام‌های انجام‌شده در راستای مقابله این ویروس در سطح استان بیان کرد: انرژی نیروهای درمانی برای خدمات‌رسانی بیشتر به افراد مبتلابه کرونا ویروس در استان سمنان را دوچندان می‌کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۸۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان