//
کدخبر: ۲۵۲۸۶۲ //
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

۲۰ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در استان زنجان افزوده شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان زنجان افزوده شده است.

۲۰ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در استان زنجان افزوده شد
به گزارش فرتاک نیوز،

پرویز قزلباش با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان زنجان افزوده شده است، گفت: در مجموع تاکنون ۴۷۰ نفر در استان زنجان به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد فوتی‌ها بر اثر این بیماری در استان ۳۹ نفر است، افزود: تاکنون ۳۱۰ نفر از مبتلایان نیز از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

قزلباش با انتقاد از رفتار برخی شهروندان زنجانی، مبنی بر توجه نکردن به خطرات بیکاری کرونا و تداوم تردد در سطح شهرهای استان، ادامه داد: برخی از شهروندان هنوز خطر بیماری به کرونا را درک نکرده‌اند و با تداوم تردد در سطح شهر مانع ازقطع زنجیره بیماری می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: برای قطع زنجیره بیماری کرونا، همه آحاد جامعه باید اصل در خانه ماندن را رعایت کنند.

قزلباش با اشاره به مصوبه کمیته اجتماعی انتظامی ستاد مقابله با کرونا، مبنی بر اعمال محدودیت تردد و تجمع ازبامداد جمعه ۸ تا ۱۵ فروردین، افزود: صرفاً افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۸۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان