//
کدخبر: ۲۵۲۶۸۱ //

افتتاح نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا توسط ارتش/ ۳۲۰ تخت برای دوران نقاهت بیماران در کرمانشاه آماده شده است

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط موجود و افزایش ترددهای غیرضروری در کرمانشاه، از مردم تقاضا و خواهش دارم که در خانه های خود بمانند.

افتتاح نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا توسط ارتش/ 320 تخت برای دوران نقاهت بیماران در کرمانشاه آماده شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس هوشنگ بازوند در بازدید از نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا که توسط ارتش ایجاد شده، اظهار داشت: متاسفانه در شهر کرمانشاه مشاهده می شود که ترددها زیاد و خیابان ها شلوغ است؛ بر این اساس از مردم کرمانشاه تقاضا و خواهش دارم که به خاطر جان خود و عزیزان خود در خانه بمانند و  15 روز از خانه بیرون نیایند، چون ممکن است به پیک شیوع جدید بیماری برسیم.

وی با اشاره به همکاری مطلوب ارتش و دانشگاه علوم پزشکی در ایجاد این نقاهتگاه، افزود: راه اندازی این نقاهتگاه بر اساس نقشه راه دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله و کنترل بیماری کرونا است که در ستاد مبارزه با کرونا استان مصوب شده بود.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: روز گذشته نیز نقاهتگاه دیگری توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجهز و آماده شدو امروز هم این نقاهتگاه توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شد که شایسته است از نیروهای مسلح که در همه شرایط و بحران ها حامی مردم هستند، تقدیر و تشکر کنیم.

وی همچنین با تشکر از مدیریت و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی، پزشکان و پرستاران گفت: این نقاهتگاه که امروز راه اندازی شد ویژه بانوان است وامیدواریم هرگز مورد استفاده قرار نگیرد.

شایان ذکر است این نقاهتگاه 120 تختخوابی توسط ارتش جمهوری اسلامی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در جنب بیمارستان فارابی راه اندازی شده است.

منبع خبر :‌ پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۶۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان