//
کدخبر: ۲۵۲۲۵۰ //

چابهار قرنطینه شد؛ مسیرها مسدود و مسافران برگردانده می‌شوند

گروه استان‌ها- فرماندار ویژه چابهار گفت: با توجه به پایین بودن شاخص‌های بهداشتی و درمانی در بلوچستان به‌خاطر عمق محرومیت آن، مسیرهای چابهار که مقصد اصلی مسافران است کاملاً مسدود شده است.

چابهار قرنطینه شد؛ مسیرها مسدود و مسافران برگردانده می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

رحمدل بامری اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد استانی کرونا مسیرهای چابهار کاملاً مسدود شده‌اند و  از زمان مسدود شدن مسیرها تاکنون 90 خودرو غیربومی و مسافر برگردانده شده‌اند.

وی افزود: ساز و کاری تعریف شده تا خودروها و اهالی چابهار که از شهر برای کاری خارج می‌شوند و یا مثلاً به روستاهای اطراف می‌روند امکان ورودشان به چابهار دوباره باشد و صرفا خودروهای غیربومی و مسافر حق ورود به چابهار را ندارند.

فرماندار ویژه چابهار تصریح کرد: پروازهای چابهار هم از چهار پرواز در روز به یک و یا در بعضی روزها به هیچ کاهش یافته است و مسافرین پروازها همه برای کارهای ضروری رفت‌ و آمد می‌کنند و برای ورود تحت مراقبت شدید قرار می‌گیرند.

بامری خاطرنشان کرد: جان مردم آن هم در استانی مثل سیستان و بلوچستان و شهری مثل چابهار که پایین‌ترین شاخص‌های بهداشتی و درمانی را دارد اهمیت دارد بنابراین با توجه به این که هشدارهای بسیار دادیم، اماکن تفریحی، بازارها و پایانه‌ها را تعطیل کردیم  اما همچنان سفر به چابهار صورت گرفت حالا شرمنده مسافرین و هموطنان هستیم و اگر کسی حالا به چابهار بیاید برگردانده می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان