//
کدخبر: ۲۵۲۱۹۰ //

جهش تولید نیازمند مشارکت قوای سه‌گانه است

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار سال ۹۹ که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید» نامگذاری شده، نیازمند مشارکت قوای سه‌گانه مجریه، قضاییه و مقننه است.

جهش تولید نیازمند مشارکت قوای سه‌گانه است
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدجواد حسینی کیا روز یکشنبه افزود: دولت باید همه واحدهای راکد و نیمه فعال را به چرخه تولید بازگرداند تا جهش به معنای واقعی محقق شود.
وی تصریح کرد: مشکلات بیمه ای، بدهی های بانکی و نبود سرمایه در گردش از جمله موانع فعالیت واحدهای تولیدی است که دولت برای رفع این موانع باید گام بردارد.
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعضی واحدهای تولیدی سیستم های قدیمی و مستهلکی دارند که تولید آنها را برای فروش با مشکل مواجه کرده و این مهم نیازمند ورود شرکت های دانش بنیان است.
حجت الاسلام حسینی کیا اضافه کرد: شرکت های دانش بنیان باید سیستم های تولید این واحدها را به روزرسانی کنند تا تولیدات آنها رقابت پذیر، صادرات محور و ارزان قیمت باشد.
وی گفت: برای تسهیل این فرآیند، مجوزهای فعالیت شرکت های دانش بنیان باید در کوتاه ترین زمان ممکن صادر شود.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صدور مجوزها در کشور خیلی زمانبر است، اظهار داشت: طولانی شدن این فرآیند سرمایه گذاران را بی انگیزه کرده است.
سیدجواد حسینی کیا افزود: دولت با فراهم کردن زیرساخت ها و اخذ مجوزهای بین دستگاهی سرمایه گذاران دارای دانش فنی و توان مالی را فراخوان کند تا واحدهای تولیدی فعال شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان