//
کدخبر: ۲۵۲۱۰۰ //

حضور یک سوم کارمندان ایلام طی فروردین امسال به صورت شیفتی

استاندار ایلام از حضور یک سوم کارمندان ایلام طی فررودین امسال به صورت شیفتی خبر داد.

حضور یک سوم کارمندان ایلام طی فروردین امسال به صورت شیفتی
به گزارش فرتاک نیوز،

قاسم سلیمانی دشتکی صبح روز پنجشنبه در حاشیه نشست ویدیو کنفرانس با رئیس جمهوری اظهار کرد: تمام صنوف و مجتمع‌های تجاری عرضه اقلام غیرضروری تا پایان تعطیلات نوروزی اجازه فعالیت ندارند و تخطی از این مصوبه با ورود اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و دادستانی مشمول برخودهای قانونی می‌شود و البته صنوف و واحدهای مورد نیاز شهروندان شامل این مصوبه نیستند.

وی در مورد ساعت فعالیت دستگاه‌های دولتی هم توضیح داد: یک سوم از مجموع کارمندان دستگاه‌های دولتی که از پنجم فروردین شروع رسمی فعالیت آنها است به صورت شیفتی در محل کار حاضر می‌شوند و تا حد امکان مدیران به کارمندان خود مرخصی یا فعالیت دور کاری بدهند تا مراجعه کارکنان دستگاه‌ها به ادارات کاهش یابد.

استاندار ایلام ایجاد واحدهای تولیدی آب ژاول، ضدعفونی، ماسک و پد الکلی، سم پاشی و کلریده کردن معابر عمومی و اماکن پرتردد در شهرستان‌هایی با بیشترین درگیری ویروس کرونا را از اقدام‌های موثر استان در راستای مبارزه و مهار کرونا برشمرد که این فعالیت‌ها کماکان ادامه دارد.

وی افزود: علی رغم هشدارهای فراوان از عدم دعوت از میهمان و عدم حضور ایلامیان مقیم دیگر شهرهای کشور در استان اما متاسفانه امروز شاهد این اتفاق هستیم و این میزبانی از میهمان درواقع پذیرایی از بیماری کرونا است.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا یادآور شد: عملکرد مردم در عدم مراجعه به آرامستان ها، اجتناب از برگزاری مراسم‌های جشن و عزا، گردهمایی و تجمع‌ها خوب بوده اما حضور آنها در بازار و پذیرش مهمانان نوروزی مطلوب وضعیت استان نیست که باید بدون تعارف از پذیرش مهمانان نوروزی خودداری کنند و همچنین خود نیز به سفر نوروزی نروند.

وی در پایان از مردم خواست: به منظور اطمینان از سلامت خود به جای مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که عامل مهمی در سرایت بیماری است، از طریق سامانه غربالگری سلامت به آدرس salamat.gov.ir وضعیت سلامت خود را ثبت کنند تا در صورت نیاز خدمات درمانی در منزل به آنها ارائه شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان