//
کدخبر: ۲۵۱۵۴۵ //
استاندار کرمانشاه:

دکتر صادقی نقش مدعی العموم را خوب ایفا کرد / نصب چادر در کمپ ها غیر قانونی است و با متخلفین برخورد خواهد شد

استاندار کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه دادستان پیشین و جدید استان گفت: دکتر صادقی خیلی مخلصانه مسائل را پیگیری میکرد و نقش مدعی العموم را خوب ایفا کرد.

دکتر صادقی نقش مدعی العموم را خوب ایفا کرد / نصب چادر در کمپ ها غیر قانونی است و با متخلفین برخورد خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه دادستان پیشین و جدید کرمانشاه با تشکر از تمام مدیران استانی به خصوص  دانشگاه علوم پزشکی در بحث مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: تنها راه مبارزه با این بحران اطلاع رسانی است و گوش سپردن به اطلاعات متخصصین  که بتوانم زنجیره اتصال ویروس را قطع کنیم.

وی افزود: تاکنون  وضعیت خوبی در استان حاکم بوده هرچند راضی کننده نیست و احتمال اینکه در تعطیلات عید با مشکلات جدی مواجه شویم وجود دارد.

بازوند گفت : علیرغم اینکه تاکید کردیم در هیچ  جای استان از میهمانان پذیرایی نخواهیم داشت و هیچ محلی را برای اقامت میهمانان نوروزی در نظر نگرفته ایم و  از هیچ مکانی به استان کرمانشاه سفر نکنند ولی باز هم شاهد ورود کسانی هستیم که برای دید و بازدید از اقوام خود به استان کرمانشاه سفر میکنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: نصب چادر در کمپ ها غیر قانونی است و با کسانی که به این عمل مبادرت ورزند برخورد خواهد شد و این امکانات در اختیار شان قرار نخواهد گرفت.

photo_2020-03-18_12-12-25

وی در ادامه گفت : وضعیت خوبی در ورودی شهرها نداریم و از هم استانی ها عزیز تقاضا دارم علیرغم اینکه کرمانشاهی ها مردمی مهمان نواز هستند ولی از دعوت مهمان از سایر استان ها پرهیز کنند و به خاطر سلامت خود این موضوع را بازگو کنند که نمیتوانیم پذیرای شما باشیم.

 بازوند در ادامه افزود: امیدوارم سال پیش رو سال  خوبی برای همه باشد ولی کماکان در خانه بمانید

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: طبیعتا چالش‌هایی را بعد از این دوره در استان پیش رو خواهیم داشت وخسارت های سنگینی را در بستر اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی برای ما رقم خواهد زد  و انتظار داریم همه در این دوران پسا کرونا به ما کمک کنند.

 مهندس بازوند در پایان از زحمات دکتر صادقی دادستان پیشین کرمانشاه تشکر کرد و گفت: دکتر صادقی از کسانی بود که خیلی مخلصانه مسائل است را پیگیری می‌کرد و نقش مدعی العموم را خیلی خوب ایفا می‌کرد.

 وی همچنین از حسن انتخاب دکتر توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در انتصاب دکتر کرمی تقدیر و تشکرنمود و برای ایشان هم آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان