//
کدخبر: ۲۵۱۴۲۰ //
فرماندار کرمانشاه:

اعلام طرح جدید تردد خودروها در بعضی از معابر شهر کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه ازاجرای طرح جدید تردد خودروها در بعضی از معابر شهری در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ۹۸ خبر داد.

اعلام طرح جدید تردد خودروها در بعضی از معابر شهر کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

فضل الله رنجبر اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن کرمانشاه در وضعیت قرمز بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و حسب دستور مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه( فردا و پس فردا) طرح تردد خودروها به صورت زوج و فرد در برخی از معابر و خیابان های پر ازدحام اجرا خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه اجرای این طرح را در؛

۱-میدان آزادی تا سه راه خیابان شورا بالاتر از میدان آیت الله کاشانی

 ۲- خیابان مسکن از ابتدای میدان معلم تا انتهای بلوار گلها

 ۳- تقاطع آیت الله جلیلی تا ابتدای میدان لشکر مسیر خیابان شریعتی

 ۴- چهارراه کارگر تا میدان فاطمی ( رفعتیه)

۵- خیابان چهل متری دولت آباد مرکز بازار عنوان کرد.

رنجبر افزود : در صورت تخلف ماموران خدوم راهور انتظامی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه با افراد خاطی  برخورد و اعمال قانون صورت خواهد گرفت.

فرماندار کرمانشاه در ادامه گفت: از همه همشهریان و هم استانی های عزیز درخواست دارم در جهت محفوظ ماندن در برابر این ویروس همکاری لازم را با مامورین پلیس راهور و نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه به عمل بیاورند.

وی همچنین متذکر شد: مراسم جمعه آخر سال در آرامستان شهر کرمانشاه برگزار نخواهد شد و همچون پنجشنبه غریبان درب آرامستان بسته خواهد بود.

 رنجبر با اشاره به اطلاعیه های دانشگاه علوم پزشکی و مصاحبه‌های استاندار کرمانشاه با تاکید به در خانه ماندن گفت: بهترین راهکار در جلوگیری از انتشار این ویروس در منزل ماندن  است .

وی در پایان از  مردم  خواست از تردد غیر ضرور در معابر و خیابان‌های شهر پرهیز نمایند و با جدیت موارد بهداشتی را رعایت کنند.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۴۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان