//
کدخبر: ۲۵۰۹۰۵ //

جلسات هماهنگی و تشریح برنامه‌های مخابرات منطقه کرمانشاه در سال ۱۳۹۹ برگزار شد

به منظور هماهنگی هرچه بیشتر برای اجرای برنامه‌ها و اهداف مخابرات منطقه کرمانشاه در سال1399 جلساتی با حضور مهندس قبادیان، مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه و مدیران و مسئولین حوزه های مختلف از جمله حوزه های منابع انسانی، تجاری ، مالی ، فنی و شبکه در روزهای پایانی سال1399 برگزار شد .

جلسات هماهنگی و تشریح برنامه‌های مخابرات منطقه کرمانشاه در سال 1399 برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

هدف از این جلسات که در محل سالن ویدئو کنفرانس مخابرات استان برگزار شد ، برنامه‌ریزی دقیق‌تر و هماهنگی هرچه بیشتر جهت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف ارتباطی و مخابراتی درسال جدید بوده است.

photo_2020-03-15_22-38-46

مهندس مسیب قبادیان در جلسه مربوط به حوزه منابع انسانی ، برتدوین تقویم آموزشی منسجم و مطابق با نیازهای پرسنل با تخصص های مختلف تاکید کرد.

وی همچنین ضمن تاکید بر توجه ویژه به رشد و بالندگی منابع انسانی  که بزرگترین سرمایه ی هر مجموعه ای است ، رسیدگی به امور بیمه درمانی،  امور بازنشستگان مخابرات،  تشویق و ترغیب پرسنل به ارائه پیشنهادات مفید ، رسیدگی بهتر به امورهمکاران  ایثارگر و جانباز و رسیدگی به اماکن رفاهی و ورزشی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح  گردید .

 مهندس قبادیان مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه در جلسه مربوط به حوزه تجاری، رویکرد شرکت مخابرات ایران و از جمله مخابرات منطقه کرمانشاه را به سمت کاهش هرچه بیشتر هزینه هاو توسعه خدمات الکترونیکی عنوان کرد .

وی یکی دیگر از اهداف مهم در سال1399  را توسعه و افزایش سهم بازار برای مخابرات و بررسی فرصت‌های جدید درنقاطی ازاستان است که پتانسیل توسعه ارتباطی را دارا می باشند.

وی همچنین توجه ویژه به ارتباط نقاط حاشیه ای  شهرها ، مجتمع های مسکن مهر،  شهرک های صنعتی و ... را از جمله اهدافی  عنوان کرد که می بایست در سال ۱۳۹۹ پیگیری و اجرا گردد .

 قبادیان بهبود بسترهای فنی مربوط به  سامانه های پاسخگویی نظیر2020 و20117 ، 2000 و ... را ازجمله اهداف مهم برشمرد.

 ایشان بهبود امور مشتریان و کاهش زمان پاسخگویی به مشترکین عزیز را در دفاتر پیشخوان ،  دفاترICT  روستایی وامور مشترکین  مراکزرا مهم دانست و تجمیع امور مشترکین  برخی از مراکز که مرحله ی اول آن در مرکز بعثت  اجرایی شد را نمونه مناسبی  برای این هدف عنوان کرد .

در جلسه حوزه IT  ( فناوری اطلاعات ) نیز مهندس قبادیان بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر با حوزه‌های تجاری  تاکید نمود و پشتیبانی و نقش زیرساختی  و کمکیIT به سایر حوزه ها را  از نقش های  مهم فناوری اطلاعات عنوان کرد.

 مهندس قبادیان استفاده از اطلاعات موجود در خلق فرصتها ،تکمیل بانک اطلاعاتی و راستی‌آزمایی،  تحلیل داده ها و حفظ پایداری سامانه ها را از جمله وظایف  و برنامه های پیش رو در سال 1399 عنوان کرد .

در جلسه هماهنگی حوزه مالی مخابرات منطقه کرمانشاه، مهندس قبادیان ، کاهش هزینه‌ها در سال جدید و بهینه  کردن  مصرف هزینه ها  در جهت بهبود وضعیت و صرفه‌جویی را سرلوحه امور در حوزه مالی بر شمرد .

وی همچنین کوتاه نمودن مسیرهای تامین اعتبار  و فرآیند اداری آن تا انتخاب پیمانکار در راستای تسریع  در انجام امور و حذف بروکراسی را از جمله ی این برنامه‌ها اعلام کرد.

 در حوزه شبکه مخابرات که از مهمترین بخش ها می باشد نیز مدیر  مخابرات منطقه کرمانشاه بهسازی تجهیزات موجود،  کیفیت نگهداری و بهبود وضعیت ظاهری مراکز را از دیگر برنامه های آتی اعلام کرد .

وی گفت : بهبود کیفیت ونگهداری تجهیزات موجود باعث طول عمر تجهیزات و ایجاد نظم و انضباط بیشترشده  و در ارتقاء شاخص‌های کیفی بسیار موثر می باشد و این امر بایستی در حوزه های  انتقال،  نیرو،  دیتا و ... عملیاتی گردد.

مهندس قبادیان  استفاده بهینه از امکانات موجود برای نگهداری شبکه و نوسازی آن  و کاهش زمان خرابی و ایجاد امکانات جدید را از جمله اقداماتی عنوان کرد  در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد:زمان بندی  اجرای پروژه ها  و تعریف  و مطالعات لازم،  بهینه سازی تجهیزات به صورت تیمی با مشارکت حوزه‌های مختلف،  استفاده از ظرفیت های موجود با رویکرد آنها  به سمت فضای مجازی از جمله اقدامات در حوزه دیتا خواهد بودکه افزایش دو تا سه برابری ظرفیت های موجود در راستای  ارتقا شبکه با توجه به نیازهای توسعه ای را می طلبد.

ایشان درادامه افزود:  از اقدامات مهم در شبکه مخابرات، انتخاب پیمانکارهای  قوی و باسابقه به منظور اجرای صحیح و سریع پروژه‌های مخابرات در سال 1399 خواهدبود.

جلسه هماهنگی در حوزه مخابرات مرکز استان  آخرین جلسه هماهنگی برای سال99  بود که مهندس قبادیان طی آن تمرکز بر استفاده از امکانات موجود،  اولویت بندی کارها و برنامه ریزی برای دایری  تلفن ثابت در سال 99  را ازبرنامه های مهم در سال جدید عنوان کرد.

وی تاکیدکرد: پیش بینی و تامین متریال لازم ، تامین نقدینگی و انتخاب پیمانکار ، اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط و اجرای  برنامه های توسعه ای می بایست  در شش ماهه اول سال آینده در اولویت برنامه‌های کاری قرار گیرد .

مهندس قبادیان  توسعه و بازسازی شبکه کابل و گسترش خدمات غیر حضوری را از دیگر برنامه‌های مهم در سال ۹۹ دانست .

ایشان با اشاره به وقایع اخیر نظیر  شیوع ویروس کرونا و...  میل عمومی  به سمت استفاده از اینترنت تلفن ثابت که ارزان تر می باشد را مهم دانست و گفت : باید بسترهای  فنی لازم برای این امر به سرعت فراهم شود .

وی  استفاده از خدمات الکترونیک برای کاهش هزینه‌ها و توسعه ارتباطی و همچنین برنامه‌ریزی برای وصول حداقل  ۵۰ درصد از مانده لاوصولی های مخابرات منطقه کرمانشاه   در سال99 را از دیگر اقدامات پیش رو عنوان کرد .

مهندس قبادیان در پایان این جلسات با آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون و سربلندی برای مردم شریف ایران و تبریک سال جدید اظهار امیدواری کرد در سال 1399 با توانی که در پرسنل خدوم مخابرات سراغ داریم انشالله شاهد پیشرفت های چشمگیری در زمینه مخابراتی و ارتباطی در استان کرمانشاه باشیم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان