//
کدخبر: ۲۴۹۵۶۶ //

صیانت از سرمایه های انسانی به عنوان اولویت نخست شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه است

رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه بر تداوم فعالیت جدی مبارزه با ویروس کرونا و صیانت از سرمایه های انسانی به عنوان اولویت نخست این شرکت تاکید کرد.

صیانت از سرمایه های انسانی به عنوان اولویت نخست شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه است
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین آتشکاری با اشاره به لزوم حفظ و صیانت از سرمایه های انسانی به عنوان ارزشمندترین منابع سازمان تصریح کرد :  مخابرات منطقه کرمانشاه بر اساس رعایت اصول حرفه ای، لزوم حفظ و صیانت از منابع انسانی خود را همیشه به عنوان اولویت نخست در نظر گرفته و در شرایط کنونی همه عملکردهای مقابله با ویروس کرونا در مراکز مخابراتی و ساختمان مرکزی این شرکت اجرا می نماید.

 به گزارش روابط عمومی مخابرات  منطقه کرمانشاه ، ضد عفونی روزانه راهروها و اتاقهای ساختمان , توزیع اقلام بهداشتی از قبیل ماسک , دستکش , مایع ضدعفونی کننده  از جمله اقدامات این شرکت در جهت پیشگیری از انتشار هر چه بیشتر ویروس کرونا می باشد .

بر اساس این گزارش ، وی از  خدمات  متولیان امر در حوزه سلامت  کارکنان  قدردانی و خاطرنشان کرد : همدلی و حفظ آمادگی تمامی کارکنان در مبارزه با ویروس کرونا تا پایان بحران ضرورت دارد و تلاش دست اندرکاران به همراهی کارکنان این شرکت بر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متمرکز است.

photo_2020-03-10_11-54-37

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان