//
کدخبر: ۲۵۰۲۴۸ //

«پاوه» و «جوانرود» کامل قرنطینه شدند/ ورود و خروج به اورامانات ممنوع

دو شهرستان پاوه و جوانرود به منظور جلوگیری از شیوع کرونا به صورت کامل قرنطینه شدند. ورود و خروج به منطقه اورامانات با تدابیر ویژه‌ای همراه بوده است و عملا ورود و خروج در این منطقه ممنوع شده است.

«پاوه» و «جوانرود» کامل قرنطینه شدند/ ورود و خروج به اورامانات ممنوع
به گزارش فرتاک نیوز،

فرماندار پاوه با اشاره به کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان پاوه اظهار داشت: این کنترل در راستای کنترل  و پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت است.

 پرویز ایده پاوه ادامه داد: در این راستا و براساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا شهرستان ورودی شهرستان از سه راهی شمشیر و باینگان با مرکز استان کرمانشاه و شهرستانهای همجوار اورامانات و خروجی شهرستان از دو محور روستای هجیج و ارتفاعات  تته و دالانی به سمت شهرستانهای سروآباد و مریوان در استان کردستان بطور کامل مسدود شده است.

 فرماندار پاوه انجام این کارها را در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهرستان دانست و گفت: هر چند این اقدامات بر معیشت مردم تاثیر زیادی دارد اما حفظ سلامتی از تامین معیشت اولاتر است.

وی افزود: در پیام‌های متعدد از مردم شریف استان و کشور درخواست کردیم که از سفر به شهرستان پاوه در این ایام بطور جدی اجتناب کنند، زیرا در این اوضاع و ایام ما هرگز میزبان خوبی برای میهمانان عزیز نیستیم، چون تمامی مراکز اقامتی،گردشگری و رستوران و سفره خانه‌های سنتی ما بسته است و هیچگونه خدماتی را ارائه نخواهند داد.

گفتنی است که از صبح امروز نیز ورود و خروج به شهرستان جوانرود نیز ممنوع شده است و این شهرستان نیز به صورت کامل قرنطینه شد. همچنین بنابر تصمیم اتخاذ شده بازار روانسر نیز به صورت کامل تعطیل شده است.

چندی پیش و بنابر دستور فرماندار شهرستان‌های جوانرود و روانسر، ورود خودروهای غیر بومی به این دو شهرستان ممنوع شده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۲۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان