//
کدخبر: ۲۵۰۰۴۶ //
‍ نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی:

تعطیلات نوروزی ۹۹ حداکثر به ۲ روز کاهش یابد

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی خواستار کاهش تعطیلات نوروزی به حداکثر 2روز شد و گفت:

تعطیلات نوروزی ۹۹ حداکثر به ۲ روز کاهش یابد

به گزارش فرتاک نیوز؛ تعطیلات نوروزی ۹۹ حداکثر به ۲ روز کاهش یابد و با اجرای این طرح برای مقابله با شیوع کرونا ویروس اقدام‌های خوبی انجام می‌شود

احمد  همتی  نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد مبارزه با کرونا ویروس در استان سمنان گفت: شیوع کرونا ویروس در استان سمنان بسیار جدی است و باید تمامی امکانات و منابع برای فرض شرایط قرمز، برنامه‌ریزی شود.

همتی با بیان اینکه جرای طرح لغو یا کاهش تعطیلات نوروزی باید در دستور کار قرار گیرد اظهار کرد: با پابرجا ماندن تعطیلات در نوروز ۹۹ ، احتمال جابجایی، دید و بازدید و سفر هموطنان وجود دارد.

وی خواستار کاهش تعطیلات نوروزی به حداکثر 2روز شد و گفت:  تعطیلات نوروزی ۹۹ حداکثر به ۲ روز کاهش یابد و با اجرای این طرح برای مقابله با شیوع کرونا ویروس اقدام‌های خوبی انجام می‌شود.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت استان های همجوار استان سمنان گفت: استان‌های همجوار قم به دلیل شیوع کرونا ویروس وضعیت چندان مناسبی ندارند که باید تدابیر خاص در ارتباط با این موضوع اندیشیده شود.

همتی نسبت به افزایش میزان مبتلایان به کرونا در استان سمنان ابراز نگرانی کرد و گفت: در روزهای گذشته میزان ابتلای مردم در استان سمنان به کرونا ویروس افزایش یافته است که باید نسبت به این موضوع حساس بود.

وی در پایان گفت: آسیب شناسی جدی برای مقابله و مهار شیوع کرونا ویروس در استان سمنان انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۰۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان