//
کدخبر: ۲۴۸۹۹۶ //

آخرین سکو از سکوهای ۱۰گانه پارس جنوبی نصب شد

مدیرعامل شرکت صنایع دریایی ایران گفت: چهارمین سکو از سکوهای فاز ۱۳ و دهمین سکو از سکوهای پارس جنوبی با ۲ هزار و ۳۰۰ تن وزن که به همت و تلاش جهادگران این شرکت ساخته شده با موفقیت نصب شد.

آخرین سکو از سکوهای ۱۰گانه پارس جنوبی نصب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن صمدی روز شنبه در آیین نصب این سکو افزود: این سکو که از سکوهای ۱۰گانه پارس جنوبی است و به سفارش شرکت ملی نفت ایران ساخته شده است.

وی بیان کرد: با نصب این سکو پس از انجام مراحل راه اندازی و بهره‌برداری میزان برداشت گاز از حوزه مشترک گازی پارس جنوبی روزانه ۱۴ میلیون متر مکعب افزایش خواهد یافت.

صمدی یادآور شد: ساخت، طراحی و مهندسی این سکو ۱۰۰ درصد ایرانی بوده و۶۰ درصد از تجهیزات آن نیز توسط شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی تولید و تامین شده‌ است.

مدیرعامل شرکت صنایع دریایی ایران ادامه داد: با نصب و راه‌اندازی این سکو و با در مدار قرار گرفتن آن علاوه برایجاد اشتغال به منویات رهبرمعظم انقلاب پیرامون رونق تولید عمل شده و علاوه تامین گاز شیرین، خوراک صنایع پایین دستی نیز فراهم می‌شود.

وی افزود: شرکت صدرا قابلیت طراحی، مهندسی، ساخت، نصب و راه اندازی سکو وسازه‌های دریایی را دارا است.

صمدی بیان کرد: با واگذاری پروژه‌های جدید به این شرکت علاوه بر اشتغال نیروهای بومی و متخصص زمینه خود کفایی در صنایع وابسته به نفت فراهم می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۹۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان