//
کدخبر: ۲۴۸۴۴۴ //
استاندار کرمانشاه:

نوروز امسال امکان پذیرش مسافران را در کرمانشاه نداریم/ ما سرباز دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت به مردم هستیم

استاندار کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان گفت: برنامه های این شورا در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه متفاوت است.

نوروز امسال امکان پذیرش مسافران را در کرمانشاه نداریم/ ما سرباز دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت به مردم هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس هوشنگ بازوند به ضرورت ایجاد هماهنگی برنامه های تدوین شده با اقدامات پیش بینی شده در دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت ما خدمت به مردم و همراهی کامل با ستاد مدیریت کرونا به منظور انجام برنامه های پیشگیرانه است.

مقام ارشد استان وظایف این شورا و تدوین برنامه های کاهش تصادفات جاده ای درون شهری و برون شهری را خاطرنشان ساخت و افزود: شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راهها ضمن انجام امور مربوط به کاهش تصادفات باید در راستای تحقق برنامه های دانشگاه علوم پزشکی فعالیت نمایند.

بازوند تأکید کرد:  راهنمایی و رانندگی در کنترل جاده ها کوشا و قانونمند باشد و اجرای قانون را به صورت جدی مدنظر داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری کرمانشاه باید برنامه ای مطلوب برای سال ٩٩ در زمینه کاهش تصادفات درون شهری داشته باشد و  ضدعفونی وسایل نقلیه عمومی را نیز گسترش دهد.

استاندار کرمانشاه در خاتمه گفت: ورودهای شهر کنترل خواهد شد و تست تب سنجی نیز انجام می شود؛ اما به دلیل پیشگیری از کرونا آمادگی پذیرش مسافرین نوروزی را نخواهیم داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۴۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان