//
کدخبر: ۲۴۶۴۴۰ //

۳ نفر در خوزستان به کرونا مبتلا شدند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با اشاره به ابتلای سه خوزستانی به کرونا ویروس، از فوت یکی از این بیماران خبر داد.

۳ نفر در خوزستان به کرونا مبتلا شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد ابول نژادیان در اطلاعیه‌ای از ابتلا سه نفر تا پیش از ظهر امروز (7 اسفندماه) در اهواز، اندیمشک و هندیجان به کرونا ویروس خبرداد.

وی افزود: بیمار مبتلا به کرونا در اندیمشک فوت کرده است. درحال حاضر 23 مورد مشکوک به کرونا ویروس در خوزستان وجود دارد که آزمایش‌های لازم از این بیماران اخذشده و منتظر جواب آزمایش‌ها هستیم. این بیماران اکنون در قرنطینه هستند.

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور تا ظهر امروز به 139 نفر و موارد فوت ناشی از آن به 19 نفر رسیده است.

جهان‌پور گفت: موارد جدید ابتلا 15 نفر در استان قم، 9 نفر در استان گیلان، چهار نفر در استان تهران، یک نفر در استان مرکزی، ، 2 نفر در استان سیستان و بلوچستان، یک نفر کرمانشاه، یک نفر اردبیل، یک نفر مازندران، یک نفر لرستان، 2 نفر فارس، یک نفر سمنان، 2 نفر کهگیلویه و بویراحمد و یک نفر در استان هرمزگان است.

وی افزود:: تاکنون یک هزار و 383 نمونه ارسال‌شده است. تعداد آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا اکنون در کشور هفت مرکز است که تا آخر هفته به 15 آزمایشگاه و تا اوایل هفته آینده به 22 مرکز افزایش می‌یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۴۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان