//
کدخبر: ۲۴۵۵۶۷ //

فوت یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی تایید شد

استاندار مرکزی گفت: فوت یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی تایید شد.

فوت یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی تایید شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به دنبال انتشار خبری درباره فوت یک نفر براثر کرنا در استان مرکزی «سیدعلی آقازاده» استاندار مرکزی با تایید این خبر اظهار داشت: متاسفانه یک نفر در استان مرکزی براثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

وی افزود: از تمام مردم استان در شهر و روستا تقاضا می کنیم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهند و از حضور غیرضروری در اماکن شلوغ و پرازدحام خودداری کنند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تعطیلی یک هفته ای مدارس و دانشگاه های استان هم به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در استان بوده است.

 «سیدمحمد جمالیان» رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز با اشاره به موضوع کرونا ویروس در استان مرکزی اظهار داشت: امروز سه مورد مشکوک جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شده که باید آزمایشات قطعی آنها انجام شود و به محض اینکه پاسخ تست تاییدی دریافت شود به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

وی افزود: از مردم درخواست داریم تا با حفظ آرامش رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند البته خوشبختانه بیمارانی که در مورد کرونا تحت درمان هستند روند درمانی رو به بهبودی داشته و جای نگرانی در این خصوص نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: از مردم درخواست داریم اطلاعات رسمی را از مراجع ذیصلاح دریافت کنند و توجهی به شایعات و شایعه‌پراکنی‌ها نداشته باشند.

وی اضافه کرد: تمامی مراکز سرپایی اراک مانند کلینیک‌های ولیعصر(عج)، کوثر و امام رضا(ع) ویزیت عفونی را انجام می‌دهند و مردم می‌توانند برای ویزیت به این مراکز مراجعه کرده و اگر نیاز به بستری داشته باشند از همان مراکز جهت بستری راهنمایی دریافت می‌کنند.

جمالیان عنوان کرد: ازمردم باید از حضور در اماکن پر ازدحام خودداری کرده و از حضور در مهمانی‌های دسته جمعی کم کرده تا از این طریق بتوانیم از انتشار ویروس جلوگیری کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۵۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان