//
کدخبر: ۲۴۵۵۵۶ //

مدارس استان مرکزی تا پایان هفته تعطیل شد

براساس اعلام آموزش و پرورش استان مرکزی مدارس استان مرکزی تا پایان هفته تعطیل شد.

مدارس استان مرکزی تا پایان هفته تعطیل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

براساس اعلام آموزش و پرورش استان مرکزی به منظور پیشگیری از بیماری های تنفسی واگیردار و مراقبت در برابر ویروس کرونا مدارس استان مرکزی تا پایان هفته تعطیل اعلام شد.

این درحالیست که به منظور پیشگیری از بیماری‌های تنفسی و واگیردار و همین طور مراقبت در برابر ویروس کرونا علاوه برتعطیلی تمامی مدارس، آموزشگاه‌های زبان و آموزشگاه‌های علمی آزاد استان مرکزی تا پایان هفته تعطیل اعلام شدند.

این تصمیم براساس تصمیمات پدافند زیستی استان مرکزی اتخاذ شده که براین اساس، مدارس اراک را برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، یک هفته تعطیل اعلام شده است.

این موضوعیست که صبح امروز وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به آن و لغو تمام اردوهای دانش‌آموزان گفت: برای تعطیلی مدارس باید شورای تأمین استان‌ها با هماهنگی وزارت بهداشت تصمیم بگیرند.

محسن حاجی میرزایی در جلسه ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا با تشکر از اقدامات و تلاش‌های انجام‌شده از سوی ستاد مرکزی برای جلوگیری از گسترش کرونا ویروس افزود: برخی پیشنهاد تعطیلی مدارس را داده‌اند، برای تعطیلی مدارس باید شورای تأمین استان‌ها با هماهنگی وزارت بهداشت تصمیم بگیرد، برای تعطیلی مدارس باید موارد را با حوزه‌های سیاسی و بهداشتی مطرح کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۵۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان