//
کدخبر: ۲۴۶۲۲۹ //

عرضه قلیان در قهوه خانه‌های پایتخت ممنوع شد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از ممنوعیت استفاده از قلیان در قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌های شهر تهران تا اطلاع ثانوی به علت شیوع بیماری کرونا در کشور خبر داد.

عرضه قلیان در قهوه خانه‌های پایتخت ممنوع شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ نادر مرادی با اعلام خبر ممنوعیت استفاده از قلیان در قهوه‌خانه‌ها، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به اتاق اصناف، تمام اتحادیه‌ها و قهوه‌خانه سنتی ابلاغ کردیم که از این به بعد تا اطلاع ثانوی استفاده از هر گونه قلیان در اماکن مذکور ممنوع است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: این ابلاغ به تمام صنوفی که اقدام به عرضه قلیان می‌کنند، انجام شده و در صورت عدم رعایت ضوابط توسط آنها، برخورد جدی و حتی پلمب صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این ممنوعیت از امروز تا اطلاع ثانوی اجرایی می‌شود.

تالارداران برای لغو رزرو تالار مجاز به دریافت هیچ وجهی نیستند

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی پایتخت همچنین درباره لغو مراسمات عروسی توسط شهروندان نیز گفت: تالارداران برای لغو رزرو تالار مجاز به دریافت هیچ وجهی نیستند.

وی اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه از آنجایی که برخی افراد برای مراسم خود تالار رزرو کرده بودند و برای فسخ قرار داد برخی تالار داران از آنها مبلغی درخواست کرده بودند در این خصوص در نامه‌ای به اتاق اصناف ابلاغ شد که اتحادیه تالارداران موظف هستند کل مبلغ بیعانه‌ای که برای رزرو تالار دریافت کرده‌اند را عودت نمایند و برای فسخ قرارداد مجاز به دریافت هیچ وجهی نیستند.

تاکنون بیش از ۶۴ نفر به ویروس کرونا در سطح کشور مبتلا شده اند که ۱۲ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان