//
کدخبر: ۲۴۵۱۴۴ //
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در جمع ایثارگران مسجد شهید عاصمی:

حضور در انتخابات با هر اعتقاد و باوری لازم است چرا که از شعائر و عبادات است

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در جمع ایثارگران مسجد شهید عاصمی حضور در انتخابات را با هر اعتقاد و باوری لازم دانست و آن را از جمله شعائر و عبادات برشمرد.

حضور در انتخابات با هر اعتقاد و باوری لازم است چرا که از شعائر و عبادات است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در جمع ایثارگران مسجد شهید  عاصمی اظهار داشت: در تفکر اسلامی عدالت، علاوه بر بعد مادی بعد معنوی را نیز شامل می شود.

وی افزود: عدالت در بیانیه گام دوم انقلاب پررنگ دیده شده است و از گسترده ترین مباحث در میان جوامع است و  در حکومت های غیر اسلامی عدالت تنها به رفاهیات و امور مادی توجه می کند.

دکتر توسلی زاده از دیگر مفاهیم اساسی در بیانیه گام دوم انقلاب ، را انقلابی گری دانست و بیان داشت: تاکید برخی افراد به گذر از انقلاب و پرداختن به ثبات، به مفهوم دست کشیدن از اصول انقلابی و اسلامی است و این در تعارض با شرع  و قانون اساسی است و در اسلام تولی و تبری وجود دارد اشداء علی الکفار رحماء بینهم.

وی در ادامه گفت: در دوره جدید قوه قضاییه حضور مردم بسیار مهم است و فساد ستیزی در این دوره تحول، به جد دنبال خواهد شد و همچنین کار جهادی و عدالت محوری و در دسترس بودن مردم را دنبال می کنیم.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه مساجد را  پایگاه حل مشکلات مردم دانست و در ادامه با اشاره به زمان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور در انتخابات با هر اعتقاد و باوری لازم است چرا که از شعائر و عبادات است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان