//
کدخبر: ۲۴۵۰۰۱ //
به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن

از بانوان شاغل در شرکت آبفای کرمانشاه تجلیل شدند

بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، طی مراسمی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگداشت مقام شامخ زن و روز مادر، که باحضور مدیرعامل در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد، تجلیل شدند.


از بانوان شاغل در شرکت آبفای کرمانشاه تجلیل شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب فاضلاب شهری کرمانشاه در ابتدا با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و روز مادر بیان کرد؛ جایگاه زن و مادر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به تمام فراز و فرودها که با تکیه بر فریضه های دینی همراه با بحث عفاف و حجاب سرلوحه تمام بانوان ایران اسلامی می باشد، جایگاه بسیار ویژه و شامخی است که برای تمام مردم ایران قابل احترام است.

مدیرعامل شرکت در ادامه گفت: بانوان شاغل در آبفا دوشادوش مردان مشغول به کارند و زیبنده این هستند که این روز و این الگوی بزرگ را داشته باشند، لذا آرزو دارم با بهره گیری از فریضه دینی و الگوبرداری از اخلاق و رفتار حضرت فاطمه زهرا (س) همواره در تمامی عرصه های زندگی اعم از خانواده، اجتماع، تربیت فرزندان سالم، کار و ... در پناه خداوند متعال موفق و مؤید باشید.

همچنین زینب یزدانی مشاور امور بانوان و خانواده شرکت آبفا نیز طی سخنانی به ارائه گزارش عملکرد حوزه عفاف و حجاب و امور بانوان و ارائه آماری از وضعیت شغلی بانوان شاغل در شرکت و بیان انتظارات و مسائل آنان پرداخت.

در خاتمه این مراسم از بانوان شاغل در شرکت تجلیل به عمل آمد و به 11 تن از بانوان دارای پست های مدیریتی با اهدای لوح،  تقدیرشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۰۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان