//
کدخبر: ۲۴۴۷۹۹ //

دیدار معاون رییس مجلس عراق با مسئولین دانشگاه رازی کرمانشاه

مهندس صلاح جاسم الحمیری معاون رئیس مجلس عراق با رئیس دفتر همکاریهای علمی و بین المللی و مدیر روابط عمومی دانشگاه رازی دیدار کرد.

دیدار معاون رییس مجلس عراق با مسئولین دانشگاه رازی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس صلاح جاسم الحمیری معاون رئیس مجلس عراق با  دکتر هادی حجاریان رئیس دفتر همکاریهای علمی و بین المللی، و  مجید قیطولی مدیر روابط عمومی دانشگاه رازی به منظور تبادل اطلاعات علمی دیدار کرد.

معاون رئیس مجلس عراق اظهار داشت  : رایزنی هایی انجام خواهد گرفت تا در قالب مصوبه دانشگاه رازی با دانشگاه های عراق در ارتباط باشد .

وی همچنین از  دکتر حجاریان رئیس دفتر همکاریهای علمی و بین المللی دانشگاه رازی دعوت کرد که از دانشگاه های عراق بازدید نماید.

الحمیری این بازدیدها را در جهت ارتقا روابط فیمابین مهم تلقی کرد و افزود: در مجلس عراق از طریق نماینده کمیسیون آموزش ، طرح قرار گرفتن دانشگاه رازی در لیست دانشگاههای "ابتعاث " را عنوان خواهیم کرد و در این زمینه قول مساعد داد.

 در ادامه این نشست مجید قیطولی مدیر روابط عمومی دانشگاه رازی بر نقش پررنگ مقاومت در مبارزه با تروریست و تکفیری‌های داعش اشاره داشت و گفت: روابط بین ایران و عراق در این زمینه می تواند راه گشا باشد و بر تبادلات علمی و فرهنگی بین دو کشور تاکید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۷۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان