//
کدخبر: ۲۴۴۴۰۰ //

ساماندهی مسائل معیشتی و اقتصادی اولویت مجلس یازدهم است

رئیس حزب پیشرفت، عدالت و رفاه خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط فعلی به‌نظر می‌رسد که مسائل اقتصادی و معیشتی باید در دستور کار و اولویت مجلس یازدهم باشد.

ساماندهی مسائل معیشتی و اقتصادی اولویت مجلس یازدهم است
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی آرین‌منش اظهار کرد: اصلاح‌طلبان می‌توانند با ارائه لیست در شهرستان‌های خراسان رضوی باعث گرم شدن تنور انتخابات شوند.

رئیس حزب پیشرفت، عدالت و رفاه خراسان رضوی افزود: حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات به‌ویژه در حوزه‌های انتخاباتی شهرستان‌ها و داغ شدن رقابت انتخابات مشروط به حضور رقیب از جناح مخالف است.

وی با اشاره به در رأس امور بودن مجلس شورای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: تقویت بخش انتخابی و حضور همه جریان‌های سیاسی در رقابت انتخابات می‌تواند باعث مشارکت بالای مردمی در صحنه انتخابات شود.

آرین‌منش با اشاره به عدم بهره‌گیری جناح‌های مختلف سیاسی گفت‌‌‌: این مردم هستند که با انتخاب افراد اصلح و ورود نماینده‌های پاک دست به مجلس می‌توانند مجلسی را انتخاب نمایند که به‌طور واقعی در رأس امور باشد و با نظارت مستمر خود بر دستگاه‌های اجرایی بتواند جلوی تخلفات، اختلاس‌ها و زدوبندهای سیاسی اقتصادی را بگیرد.

رئیس حزب پیشرفت، عدالت و رفاه خراسان رضوی بیان کرد: اصلاح‌طلبان با حمایت قاطع خود در انتخاب رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید نقش مهمی داشتند اما امروز از سوی دیگر شاهد هستیم که رکود اقتصادی در دولت فعلی به نهایت خود رسیده و این مسئله که اصلاح‌طلبان عنوان می‌کنند کاندیداهای آن‌ها رد صلاحیت شده‌اند بیشتر شانه خالی کردن از بار مسئولیت برخی نواقص فعلی است.

وی ادامه داد: نماینده پاکدست و انقلابی مهم‌ترین شاخصه افرادی است که باید وارد مجلس یازدهم شوند و قطعا مجلس یازدهم باید مسائلی مانند اشتغال و معیشت را در دستور کار قرار دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان