//
کدخبر: ۲۴۴۳۲۰ //
‍ توسط شرکت گاز استان کرمانشاه انجام گرفت؛

طراحی بیش از یک میلیون و ۲۱۲ هزارو ۵۶۸ متر خطوط گازرسانی روستایی در سال جاری

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه از طراحی بیش از یک میلیون و ۲۱۲ هزارو ۵۶۸ متر خطوط گازرسانی روستایی در سال جاری در استان خبر داد.

 طراحی بیش از  یک میلیون  و ۲۱۲ هزارو ۵۶۸ متر خطوط گازرسانی روستایی در سال جاری
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت  گاز استان عنوان نمود: باتوجه به رسالت شرکت گاز استان و به منظورتسریع در امر گازرسانی به روستاها در سالجاری تاکنون یک میلیون و ۲۱۲ هزارو ۵۶۸  متر خطوط گاز رسانی روستایی درقالب 370 روستا درسطح استان توسط واحد خدمات فنی و مهندسی این شرکت طراحی و درحال اجرا و پیمان سپاری می باشند.

وی گفت: باتوجه به اینکه شرکت گاز استان کرمانشاه طی یک رکورد بی سابقه درسال جاری گازرسانی به 622 روستا را در دست اجراء و پیمان سپاری دارد ، این امرمستلزم تلاش مضاعف در واحدخدمات فنی و مهندسی به منظور طراحی های فوق بوده که تاکنون محقق گردیده است.

ایشان یادآور شد: ازجمله برنامه های گاز استان جهت کمک به اقتصاد و امر تولید به منظور جایگزینی گاز طبیعی با سوخت مایع گازرسانی به واحدهای صنعتی می باشد که واحد خدمات فنی و مهندسی در راستای مصوبه  شورای اقتصاد با طراحی گازرسانی به 99 واحد تولیدی و صنعتی درقالب 6  پکیج صنایع نقش قابل قبولی دراین زمینه داشته است.

شهبازی تأکید نمود: سیاست های کلان گازرسانی براساس اطلاعات و نقشه های ارائه شده توسط واحد خدمات فنی و مهندسی وپکیج های طراحی درمحدوده گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی درشرکت گاز استان صورت می گیرد همچنین درکنار فعالیت های مذکورتهیه 12 پکیج تعمیرات و طراحی ساختمانهای نواحی گازرسانی و ایستگاه های CGS,TBS,CPS   نیز توسط واحد خدمات فنی و مهندسی این شرکت تهیه و پیمان سپاری شده است.

شایان ذکراست: این شرکت درراستای تعاملات سازنده با دیگر ادارات و نهادهای دولتی درسال جاری تاکنون بیش از 950 مورد استعلام های احداث مستحدثات روستایی بنیادمسکن،ارائه بیش از 1100 مورد طراحی پراکنده و جهت جلوگیری از سوخت قاچاق بررسی وضعیت سوخت واحدهای تولیدی و صنعتی ماهیانه بیش از 400 مورد  و به منظور کمک به رونق تولید و اقتصاد کشور با پاسخگویی بیش از 100 مورد از استعلام  و طرح های سرمایه گذاری درسامانه پنجره واحد اقدام نموده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۳۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان