//
کدخبر: ۲۲۸۷۱۲ //
‍ ‍ ‍ ‍ معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

تاکنون ۴۵ درصد از واحدهای طیور استان از گاز شهری بهره مند شده اند

‍ ‍ ‍ ‍ معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از بهره مندی ۴۵ درصد از واحدهای طیور استان،از گاز شهری خبر داد.

تاکنون  ۴۵ درصد از واحدهای طیور استان از گاز شهری بهره مند شده اند
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهندس بهرام خانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای طرح بهینه سازی مصرف سوخت واحدهای تولیدی، تاکنون ۴۵ درصد از واحدهای طیور استان گازکشی شده اند.

 معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان این مطلب افزود: طرح گازرسانی به واحدهای طیور از سال ۹۴ آغاز شده است و در این راستا اقدامات معاونت بهبود تولیدات دامی شامل معرفی واحدهای طیور به شرکت گاز، اخذ استعلامات و یو تی ام واحدها پیگیری شده است.

وی گفت: اجرای طرح گازرسانی به واحدهای طیور توسط شرکت گاز و از محل مصوبه شورای اقتصاد تا درب مرغداریها ،هزینه گازکشی بر عهده شرکت گاز بوده و  انشعابات داخل واحد بر عهده مجری طرح ها می باشد.

خانی با اشاره به اینکه در مجموع ۶۶۹ واحد طیور در استان داریم، خاطرنشان نمود؛ تاکنون ۳۰۲ واحد طیور گازکشی شده اند که معادل ۴۵ درصد کل واحدهای طیور است که شامل مرغداری های گوشتی، مرغداریهای تخم گذار و مرغ مادر، بوقلمون و سایر ماکیان و واحدهای جوجه کشی می باشد.

خانی در پایان تصریح نمود: عملیات گازرسانی به واحدهای باقی مانده در مسیر خطوط لوله گاز توسط شرکت گاز در دست اقدام و اجرا می باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۷۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان