//
کدخبر: ۲۴۴۲۸۷ //
به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه؛

برگزاری اولین جشنواره هنری "وقف احسان ماندگار" در امام زاده ابراهیم تاق بستان

به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اولین جشنواره هنری "وقف احسان ماندگار "در امامزاده ابراهیم (ع) تاق بستان برگزار شد.

برگزاری اولین جشنواره هنری "وقف احسان ماندگار" در امام زاده ابراهیم تاق بستان
به گزارش فرتاک نیوز،

 در این جشنواره ۱۰۶ اثر در رشته‌های عکاسی ، نمایش فیلم میدانی ، نقاشی و نقاشی حجمی، طراحی و گرافیک به دبیرخانه ارسال شد که از بین این آثار  ۱۳ اثر برگزیده انتخاب گردید.

حجت الاسلام محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و گرامیداشت اربعین سردار بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی به برکت مجاهدت و خون پاکش در زمره بزرگان تاریخ قرار گرفت.

وی سه پشتوانه دراسلام را باعث صعود دانست و عنوان کرد : وجود نازنین پیامبر اسلام (ص)، مساعدت خدیجه کبری (س) و گزینه اصلی در پیشبرد اسلام و در جایی که فریاد رسی نبود مولا علی (ع) بود و عنوان کرد : امیرالمومنین پشتوانه پیغمبر بود که با شجاعت و دلاوری در کنار پیامبرحضور داشت و در زمان ما هم بعد از رحلت امام خمینی (ره) یک بار دیگر اسلام تنها شد و امروز انقلاب اسلامی مدیون تدبیر مقام معظم رهبری  و هیبت سپهبد شهید قاسم سلیمانی است که مانند امیرالمومنین در کنار رهبری حضور داشت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به سنت حسنه وقف در اسلام بیان داشت: امام علی (ع) شاگرد اول هر مکتبی است و بزرگ واقف جهان اسلام هم ایشان است و امروز و در این جشنواره هنر است که توانسته سنت وقف را معرفی کند.

حجت الاسلام صالحی یاد آور شد : وقف در استان کرمانشاه دارای پتانسیل بالایی است و  باید در جهت معرفی بیشتر این فرهنگ زیبا به مردم بکوشیم.

 وی در پایان گفت: در کرمانشاه موقوفات بسیار خوبی وجود دارد و برای احیای این موقوفات همه تلاش خود را خواهیم کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از ۱۳ برگزیده این جشنواره تجلیل شد.

photo_2020-02-16_12-16-51

photo_2020-02-16_12-16-53

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۲۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان