//
کدخبر: ۲۴۲۵۱۸ //
در دیدار دادستان کرمانشاه بامدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی تاکید شد؛

لزوم توجه صنعت بیمه در پرداخت به موقع خسارت به زیان دیدگان

مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی و هیئت همراه در سفر به استان با محمدحسین صادقی دادستان کرمانشاه دیدار کردند.

لزوم توجه صنعت بیمه در پرداخت به موقع خسارت به زیان دیدگان

به گزارش فرتاک نیوز؛ در سفر دکتر علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی و هیئت همراه به استان کرمانشاه به منظور افتتاح شعبه، دیداری با محمد حسین صادقی دادستان کرمانشاه هم داشتند

در این دیدار محمد حسین صادقی دادستان کرمانشاه به تعداد بالای سوانح ترافیکی و مصدومان و فوت شدگان ناشی از آن در استان کرمانشاه اشاره کرد و خاطر نشان کرد پیشگیری از حوادث ترافیکی و انجام وظایف قانونی از سوی دستگاه های مربوطه را یکی از الزامات استان کرمانشاه دانست.

وی همچنین در خصوص پرداخت خسارات ها و همچنین اجرای کامل قوانین از جمله ماده ۳۴ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مبنی بر پرداخت ۵۰ درصد دیه تقریبی به محض وصول گزارش راهنما و رانندگی در حوادث ترافیکی از سوی بیمه ها اشاره کرد و خاطر نشان کرد عدم رعایت مقرره اشعاری از سوی بیمه ها پذیرفتنی نیست.

مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی در این جلسات با اشاره به وضعیت سوانح رانندگی در استان و تشریح راهکارهای کاهش خسارت ؛ از مسئولان عالی قضایی استان خواست در اجرای ماده 50  محاکم قضایی از نمایندگان صندوق دعوت نمایند.

جباری با تشریح طرح بخشودگی جرایم دیرکرد دریافت بیمه شخص ثالث از ابتدای بهمن ماه 98 افزود : تلاش ما در صندوق و نهادها باید راهکارهایی برای کاهش حوادث و به تبع آن زندان زدایی حوادث رانندگی باشد.

مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور از اعلام آمادگی این نهاد برای همکاری آموزشی با قوه قضائیه جهت تبیین بیمه شخص ثالث برای قضات خبر داد.

در این نشست دادستان عمومی و انقلاب مرکز  استان کرمانشاه  با تقدیر از عملکرد صندوق ؛ بر لزوم توجه صنعت بیمه در پرداخت به موقع خسارت به زیان دیدگان تاکید کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان