//
کدخبر: ۲۴۲۲۱۹ //
رئیس کل دادگستری کرمانشاه:

پلیس و دستگاه قضائی شرایط انتخابات را به دقت زیر نظر دارند

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس، گفت: پلیس و دستگاه قضائی به دقت شرایط انتخابات و فعالیت نامزدها را زیرنظر داشته و با هرگونه ناامنی و تخلف برابر قانون برخورد می کنند.

پلیس و دستگاه قضائی شرایط انتخابات را به دقت زیر نظر دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

"پرویز توسلی زاده" در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: دستگاه قضائی از مدت ها پیش فعالیت نامزدهای انتخابات مجلس را رصد می کند و قطعا در صورت بروز تخلف برخوردهای لازم را با آنها انجام می دهد.

وی ادامه داد: انتخابات موضوع مهم و حساسی در کشور است و همه متولیان امر موظف هستند شرایط لازم را برای برگزاری هرچه بهتر و پرشور تر این رویداد فراهم کنند.

توسلی زاده افزود: در این میان پلیس و دستگاه قضائی نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات داشته و آحاد مختلف مردم نیز انتظار دارند این دو نهاد به وظایف خود عمل کنند که همینگونه نیز خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه همچنین با قدردانی از تلاش های پلیس در راستای برقراری امنیت، گفت: در موضوع انتخابات بحث امنیت بسیار مهم است و اگر تلاش های ماموران انتظامی نباشد برگزاری این رویداد مهم با چالش امنیتی مواجه خواهد شد.

وی در پایان گفت: در دوره های گذشته انتخابات خصوصا در استان کرمانشاه در امنیت کامل برگزار شده و قطعا دوستان ما در نیروی انتظامی به فرماندهی سردار جاویدان تمهیدات لازم را برای امنیت مطلوب انتخابات پیش رو اندیشیده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۲۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان