//
کدخبر: ۲۴۱۸۵۷ //

برگزاری مراسم جشن بزرگ انقلاب

مراسم جشن بزرگ انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجردر تیپ ۷۱ پادگان ابوذر برگزار شد.

برگزاری  مراسم جشن بزرگ انقلاب
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم جشن بزرگ انقلاب باحضورحجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب ،

سر تیپ دوم بازنشسته رامین پهلوانی ریاست کانون بازنشستگان ارتش در غرب کشور جمع کثیری از مسئولین شهرستان سرپلذهاب ،کارکنان وخانواده های آنها در تیپ ۷۱ در پادگان ابوذر برگزار شد.

حجت الاسلام فاطمی نسب در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهارداشت : ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی در کنار مردم بود و نقش خودرا به خوبی ایفا کرد .

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود : تیپ۷۱ پادگان ابوذر یک تیپ نمونه در میان یگانهای نیروی زمینی ارتش است وامروز بااقتدار آماده ی دفاع از مرزهای کشور است .

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب اذعان داشت : نگاه مردم به پادگان ابوذر قبلا یک نگاه خشک نظامی و وجود نیروهایی آماده برای نبرد ورزم  با دشمن بود برای دفاع از مرزها، ولی امروز این نگاه تغییر کرده است.

وی خاطرنشان کرد : فرماندهی  ومسئولین عقیدتی و فرهنگی این یگان با اجرای  برنامه های مناسب فرهنگی و تربیتی باعث ایجاد نشاط و شادمانی کارکنان و خانواده های پرسنل تیپ شده اند و تلاش می نمایند که معنویت ونشاط در بین کارکنان و خانواده های آنها بیشتر شود .

فاطمی نسب در پایان افزود : نگاه فرمانده  ارتش  ونیروی زمینی به این تیپ، یک نگاه کلان است وباعث شده که تیپ ۷۱ مانند نگینی در غرب کشور بدرخشد.  

در ادامه این  مراسم  با حضور ریاست کانون بازنشستگان غرب کشور سرتیپ دوم بازنشسته رامین پهلوانی، از بازنشستگان این تیپ  و سایر برندگان مسابقات فرهنگی و هنری تقدیر بعمل آمد.

photo_2020-02-04_23-17-02

photo_2020-02-04_23-17-09

photo_2020-02-04_23-17-17

photo_2020-02-04_23-17-21

photo_2020-02-04_23-17-26

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۸۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان