//
کدخبر: ۲۴۱۳۷۲ //

انس با قرآن در جامعه ثمره انقلاب است / مادران قرآنی فرزندان قرآنی تحویل جامعه می دهند

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در همایش تجلیل از فعالان قرآنی که صبح امروز در مجتمع آل آقا برگزار شد گفت: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی، ترویج و انس با قرآن کریم در جامعه است.

انس با قرآن در جامعه ثمره انقلاب است / مادران قرآنی فرزندان قرآنی تحویل جامعه می دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

همایش تجلیل از فعالان و مربیان قرآنی کرمانشاه به همراه محفل انس با قرآن کریم‌ صبح امروز در مجتمع آل آقا کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل اوقاف استان در این همایش که همزمان با دومین روز از دهه مبارکه فجر برگزار شد گفت: تاثیر انقلاب اسلامی ایران در جهان به حدی است که تمام ابرقدرت های دنیا به دنبال مهار این حرکت عظیم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی افزود: دشمن به خیال خام خود تصور کرد با ریختن خون شهید حاج قاسم سلیمانی می تواند ضربه ای بر پیکره نظام وارد کند غافل از این که در ایران ۳۰ میلیون سلیمانی به پا خاست و لرزه بر اندام رییس جمهور دمدمی مزاج آمریکا انداخت.

photo_۲۰۲۰-۰۲-۰۲_۱۸-۱۷-۴۲

وی ادامه داد: امروز صدای انفجار عین الاسد در افغانستان، عراق و کنیا به صدا درآمده است، و ایران هیمنه آمریکا را در دنیا شکست.

مدیرکل اوقاف استان در ادامه با بیان ثمرات انقلاب اسلامی در چهل و یک سال اخیر اظهار داشت: پیشرفت هایی که در این چهل و یک سال به برکت انقلاب و نظام اسلامی حاصل شده است ملموس است و امروز ما در همه زمینه ها به رشد و خودکفایی رسیده ایم و همه اینها به برکت خون شهدا و نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام صالحی ترویج قرآن در جامعه را یکی از آثار ارزشمند انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز ایران در زمینه  فعالیت های قرآنی  خوش درخشیده، در بحث مسابقات قرآن کریم، قوی ترین‌مسابقات بین المللی جهان اسلام در ایران و توسط سازمان اوقاف برگزار می شود و در زمینه طرح تربیت حافظان قرآن کریم نیز سازمان اوقاف چندسالی است جهت عمل به مطالبه مقام‌معظم رهبری مبنی بر رسیدن به ده میلیون حافظ قرآنی در کشور خوب عمل کرده است که همه این افتخارات از برکت انقلاب است.

وی اظهار داشت: اینکه مربیان قرآن کریم ۹۰ درصد از خواهران هستند اتفاق مبارکی است زیرا مادران قرآنی هستند که فرزندان قرآنی تربیت می کنند و از دامان زنان مادرانی اینچنین فرزندانی همچون سردار سلیمانی ها پرورش می یابند

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان