//
کدخبر: ۲۳۲۵۳۷ //

توزیع بیش از ۱۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه در آستانه شب یلدا

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از توزیع ۱۸۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۱۳ میلیون تومان بین نیازمندان کرمانشاه در شب یلدا خبر داد.

توزیع بیش از ۱۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه در آستانه شب یلدا
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی با اشاره به توزیع این بسته ها در مراکز افق مستقر در آستان مبارک امام زادگان و بقاع شاخص استان، ادامه داد: این بسته ها حاوی اقلام خوراکی بوده و عصر امروز(۳۰ آذر) در امامزاده احمد(ع) شهرستان سنقروکلیایی، امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه، بقعه سید فاطمه، زیارتگاه و مسجد صاحب زمان(عج) که مجری طرح افق هستند بین نیازمندان توزیع می شوند.

صالحی با بیان اینکه سعی شده این بسته ها در اختیار خانواده های نیازمند قرار گیرد، گفت: هزینه تهیه این بسته ها از محل کمک های مردمی و بعضا موقوفات تهیه شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اضافه کرد: محتویات این بسته ها شامل گوشت، مرغ، روغن، برنج، آجیل و سایر اقلام خوراکی است.

وی هدف از اجرای چنین طرح هایی را جهت گیری بقاع متبرکه به سمت و سوی حل مشکلات مردم عنوان و ابراز امیدواری کرد: این نوع اقدامات زمینه ساز ترغیب مردم به حل مشکلات همنوعانشان شود.

وی تاکید کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، اجرای چنین طرح هایی در اولویت بقاع متبرکه قرار گرفته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۵۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان