//
کدخبر: ۲۴۱۳۰۵ //

بارش باران و برف در خراسان‌جنوبی/ کاهش محسوس دمای هوا

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی گفت: با فعالیت این سامانه بارشی، امروز در برخی نقاط استان به‌خصوص نواحی شمالی در برخی ساعات وزش باد شدید، بارش حداکثر ۱۰ تا ۱۵ میلی‌متر باران و در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها بارش برف قابل پیش‌بینی است.

بارش باران و برف در خراسان‌جنوبی/ کاهش محسوس دمای هوا
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد نخعی امروز، با اشاره به شرایط جوی استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی سامانه بارشی از اوایل وقت امروز وارد استان شده و نیمه شمالی و مرکز استان تحت تأثیر این سامانه قرار می‌گیرند.

وی بیان داشت: با فعالیت این سامانه بارشی، امروز در برخی نقاط استان به‌خصوص نواحی شمالی در برخی ساعات وزش باد شدید، بارش حداکثر ۱۰ تا ۱۵ میلی‌متر باران و در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها بارش برف، در برخی نقاط رعد و برق و کاهش دید افقی در اثر پدیده مه، قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بارش امشب به بخش‌هایی از نیمه شرقی و جنوبی، شهرستان‌های نهبندان و سربیشه محدود می‎شود، تصریح کرد: این سامانه بارشی صبح فردا از استان خارج می‌شود.

نخعی از کاهش محسوس دمای هوا در استان خبر داد و مطرح کرد: با ریزش هوای سرد ازعرض‌های شمالی، امروز تا فردا دمای هوا بین شش تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۳۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان