//
کدخبر: ۲۴۰۲۰۲ //

از فجر تلویزیون خراسان جنوبی چه خبر؟

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: در ایام دهه فجر، 29 عنوان برنامه با 6600 دقیقه برنامه تولیدی در دهه فجر و در بحث انتخابات 11 عنوان برنامه در ساختارهای مختلف در صدا و سیما پخش خواهد شد.

از فجر تلویزیون خراسان جنوبی چه خبر؟
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا آیینه‌دار، امروز سه شنبه 8 بهمن، در نشست خبری اظهار کرد: از ماه‌ها قبل فراخوان طرح و آغاز تولیدات صدا و سیما برای ایام دهه فجر آغاز شده است.

وی افزود: در حوزه صدا و سیما ۶۶۰۰ دقیقه برنامه تولیدی خواهیم داشت که به روی آنتن خواهد رفت که از این میزان برنامه ۲۳۹۵ دقیقه مربوط به سیما در قالب هفت عنوان برنامه و در حوزه صدا نیز ۲۱ عنوان برنامه شامل؛ ۱۲۱ برنامه تولیدی با مدت ۴۲۰۵ دقیقه پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: بخشی از برنامه‌ها، تولید و تدوین شده و آماده پخش است و بخشی از جمعه به بعد آغاز خواهد شد.

آیینه دار با بیان اینکه شاخص‌ترین برنامه‌ها در حوزه سیما برنامه بهار بهمن  است که دستگاه‌های اجرایی مختلف استان کمک خواهند کرد، افزود: در ایام دهه فجر، دستگاه‌های اجرایی پروژه‌ها و برنامه‌های مختلفی بهره‌برداری خواهند کرد که برنامه بازتاب ماموریت دارد تا این برنامه‌ها را منعکس کند.

وی با بیان اینکه در حوزه تامین و پخش ۳۷ برنامه در کنداکتور پخش قرار گرفته، تصریح کرد: سعی کرده‌ایم برای تمامی سنین برنامه داشته باشیم تا آنان را با تاریخ انقلاب آشنا کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: برنامه مسابقه میدانی پلاک ۵۷ که سال گذشته نیز تولید شد و در بین استان‌ها رتبه اول را کسب کرد، امسال نیز به روی آنتن می‌رود.

آیینه دار با اشاره به برنامه‌های شاخص رادیو و تلویزیون در 12 و 22 بهمن، افزود: نمایش رادیویی گروهبان که با موضوعیت انقلاب تولید شده، امسال جز ۱۰ کار بود که از سراسر کشور ارسال شد و به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد.

وی با اشاره به تولیدات در حوزه فضای مجازی، اظهار کرد: ۱۷ عنوان موشن‌گرافی، دو گزارش برای انتشار، ۴۰ پوستر، پنج کلیپ ویژه برای نشر در بستر فضای مجازی، ۲۱ اینفوگرافیک، ۳۱ عکس نوشت، سه نماهنگ، سه قطعه ویدئویی در این حوزه تولید شده است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه معاونت خبر مرکز به تعداد نام‌گذاری روزهای دهه فجر ۱۰ گزارش تولیدی را در دستور کار قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: دستاوردهای نطظم در استان در قالب مستندهای خبری تولید و پخش خواهد شد.

آیینه دار با اشاره به پوشش خبری افتتاحیه‌ها، تصریح کرد: در مورد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز برنامه‌هایی در رسانه ملی برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: راهبرد اصلی رسانه ملی برای انتخابات تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات و تبدیل فضای کشور به شور و نشاط انتخاباتی، اهتمام در راستای تحکیم وحدت و انسجام ملی، تبیین جایگاه و اهمیت مجلس شورای اسلامی و اختیارات و وطایف نمایندگان و انتخاب آگاهانه و هوشمندانه برای انتخابات انقلابی است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کار رسانه از تابستان امسال برای انتخابات با برگزاری جلسات شروع شده و از آبان‌ماه پخش برنامه‌ها آغاز شده، افزود: در سیما ۲۶۳۰ دقیقه پیش‌بینی تولید برنامه داریم که قطعا افزایش پیدا خواهد کرد.

آیینه دار با اشاره به تولید ۲۳۵۳ دقیقه برنامه در حوزه صدا، ادامه داد: تا ۷ بهمن از جمع تولیدات در حوزه صدا ۲۲۱۰ دقیقه برنامه ویژه انتخابات تولید و پخش شده و ۱۱۰۰ دقیقه تولید اخبار در ساختارهای مختلف برای انتخابات داشته‌ایم.

وی با اشاره به تولید ۴۷ آنونس انتخاباتی در حوزه صدا، افزود: فضای مجازی نقش مکملی را برای معاونت‌های صدا و سیما و خبر دارد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی یادآور شد: صدا و سیمای استان در سال‌های اخیر جزء مراکز اصلی و برتر کشور بوده و توانسته مقام‌هایی در حوزه‌های مختلف کسب کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۲۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان