//
کدخبر: ۲۴۰۱۹۷ //

برگزاری سومین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان کرمانشاه

سومین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان، به ریاست دکتر حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و با حضور مهندس دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه و اعضای این شورا در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری سومین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان  کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس  محسن دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در این جلسه با بیان این مطلب که تغییراتی در مصوبه هیئت‌وزیران در خصوص مبادلات مرزی صورت گرفته، افزود: ازاین‌پس در بازارچه‌های مرزی واردات کالا منوط به ثبت آماری است و دیگر ثبت سفارش کالا صورت نمی‌گیرد.

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در ادامه تأکید کرد: واردات مواد اولیه و قطعات یدکی و ملزومات تولید قبل از ورود به کشور توسط مرزنشینان باید به تائید وزارت صمت برسد.

مهندس دارابی بابیان این موضوع که اصلاحات هیئت‌وزیران در خصوص مبادلات مرزی جهت تسهیل در مبادلات بازارچه‌های مرزی است؛ افزود:

اصلاح این مصوبه به‌منظور رفع ابهامات در قوانین جاری و نیز ایجاد یک فرصت برای جهش و رشد اقتصادی در بازارچه‌های موقت مرزی است.

ضمناً مقرر گردید ادارات و دستگاه‌های مرتبط با امر تجارت پیشنهادات خود را در زمینه بهبود مبادله کالا در مرزهای استان را به دبیرخانه شورا ارسال نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۱۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان