//
کدخبر: ۲۳۹۱۳۸ //
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛

۴۰ درصد از صادرات کشور به عراق از مرزهای استان کرمانشاه می گذرد

رییس سازمان صمت در آیین تجلیل از صادر کننده های برتر گفت: 40 درصد از صادرات کشور به عراق از مرزهای استان کرمانشاه می گذرد

40 درصد از صادرات کشور به عراق از مرزهای استان کرمانشاه می گذرد
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین تجلیل از صادر کنندگان استان صبح امروز،3 دی ماه سالجاری با حضور  مهندس بازوند؛ استاندار کرمانشاه، دکتر مصری؛ نماینده مردم کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی؛ دکتر حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه،مهندس دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و جمعی از مدیران ارشد استان و تعدادی از صادر کنندگان برتر استان در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان برگزار شد.

مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در آیین تجلیل از صادر کنندگان استان با بیان این مطلب که مشوق های صادراتی از یک نیاز به یک ضرورت تبدیل شده است، افزود: اگه بخواهیم تاثیر مشوق های صادراتی در افزایش صادرات رو در نظر بگیریم؛ از دهه 80 به بعد شیب صادرات سیر صعودی داشته است. و هم اکنون مشوق های صادراتی برای صادر کنندگان به عنوان یک شتاب دهنده عمل می کند.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان دیگر خود افزود: استان کرمانشاه با دارا بودن 370 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق،5 مرز رسمی و یک بازارچه مرزی بیش از 40 درصد از صادرات کشور از این استان به عراق صادر می شود، بنابراین می طلبد توجه بیشتری به زیرساخت های بازارچه ها و پایانه های این استان از سوی مقامات و مدیران کشوری صورت گیرد. و از منابع ملی برای ایجاد این زیرساخت ها استفاده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۱۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان