//
کدخبر: ۲۳۹۰۵۳ //
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:

مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌ الاجراست

یکصدو هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در بخشداری ماهیدشت برگزار شد.


مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌ الاجراست
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر هدایت حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در یکصد و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدکه در بخشداری ماهیدشت با حضور مدیران و دستگاه‌های اجرایی و تعدادی از مدیران و تشکل ها و بخش های خصوصی برگزار شد، بر ضرورت اجرای تصمیمات و مصوبات این ستاد تسهیل تاکید کرد و اظهار داشت : ماهیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ،ایجاد بستر مناسب برای تسهیل سرمایه‌گذاری در استان است به طوری که با هم افزایی و تشریک مساعی بخش دولتی و خصوصی می‌توان مشکلات بر سر راه تولید را برداشت.

دکتر حاتمی در ادامه افزود : هر تصمیمی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی گرفته می‌شود حکم قانون را دارد و باید اجرا شود.

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این هفته به بررسی مشکلات یک واحد تولیدی تحت عنوان شرکت نگین تجارت بشرا و ۵ طرح کشاورزی شامل پرواربندی ۲۳۰ راسی علیرضایی، گاوداری شیری صنعتی ۱۰۰ راسی سعید عزمی، واحد دامپروری صادراتی رحیم بیداق بیگی، مرغداری ۵۲۷۰ قطعه سنتی حیدری و گلخانه صنعتی  حسن محمدی پرداخت.

تقاضای انشعاب گاز، درخواست تسهیلات به منظور بازسازی و نوسازی ماشین آلات، صدور مجوز بهره برداری،تامین سوخت مایع واحدهای تولیدی از عمده مشکلات واحدهای تولیدی و کشاورزی بود که در این جلسه مطرح شد و تصمیمات لازم برای آنها اتخاذ گردید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان