//
کدخبر: ۲۳۸۹۶۵ //
دبیر کارگروه کودک‌ونوجوان دهه فجر استان کرمانشاه تاکید کرد:

اجرای پرشور برنامه‌های دهه مبارک فجر برای کودکان کرمانشاهی

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون و دبیر کارگروه کودک‌ونوجوان دهه فجر استان کرمانشاه، از آمادگی این کارگروه برای برگزاری باشکوه برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی ویژه کودکان‌ونوجوانان خبر داد.

اجرای پرشور برنامه‌های دهه مبارک فجر برای کودکان کرمانشاهی
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه کارگروه کودک‌ونوجوان دهه فجر استان کرمانشاه با حضور اعضا و به میزبانی کانون پرورش فکری این استان برگزار شد.

در این جلسه که در دفتر مدیرکل کانون استان کرمانشاه برگزار شد، نمایندگانی از اداره‌های : آموزش‌وپرورش، بهزیستی، کمیته امداد، و... به عنوان اعضای کارگروه کودک‌ونوجوان دهه فجر استان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون و دبیر کارگروه کودک‌ونوجوان دهه فجر استان کرمانشاه، ضمن تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، از آمادگی این کارگروه برای حضور باشکوه کودکان و نوجوانان در برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری در چهل مرکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و به صورت ویژه در مراکز دو، سه و چهار کرمانشاه، بازدید از موزه کرمانشاه‌شناسی در مرکز جلیلی، موزه عروسک‌ها در مرکز شماره ۴ کانون،... به عنوان برنامه‌های کارگروه کودک‌ونوجوان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه اعلام شده است.

همچنین، فضاسازی مراکز کانون توسط اعضا، اجرای برنامه برای تمام کودکان و نوجوانان استان و برای اقشار مختلف روستا، عشایر و مراکز کم‌برخوردار،... نیز از سوی این کارگروه پیش‌بینی شده است.

از دیگر برنامه‌های شاخص می‌توان به معرفی شهدای انقلاب، تجلیل از "شهید توسلی" در شهر کنگاور با حضور فرماندار این شهرستان اشاره کرد.

اجرای مهرواره هنری کشوری "مهربان همچون پدر"، تجلیل و معرفی قهرمانان فرهنگی، جذب اعضای مکاتبه‌ای ادبی در روستاها، عشایر و مناطق کم‌برخوردار،...نیز از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این کارگروه است.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه ضمن تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال، بر اجرای این برنامه‌ها با هدف امید، نشاط و پویایی در میان کودکان و نوجوانان تاکید کرد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان