//
کدخبر: ۲۳۸۳۴۷ //

تردد در محورهای اورامانات با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رئیس پلیس راه استان گفت: رانندگان در نظر داشته باشند که تردد در محورهای اورامانات با زنجیر چرخ امکان پذیر است و در صورتی که قصد سفر به این منطقه را دارند حتما از آن استفاده کنند.

تردد در محورهای اورامانات با زنجیر چرخ امکان پذیر است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: بارش برف در سه راهی شهدای منطقه اورامانات موجب گردیده تردد بدون زنجیر چرخ به سمت سروآباد مقدور نباشد.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی های هواشناسی بارش ها در ساعات آتی خصوصا در مناطق کوهستانی و گردنه ها افزایش می یابد، به رانندگان توصیه کرد از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: در صورتی که شهروندان مجبور به سفر به مناطق اورامان نشین هستند قبل از سفر از کارایی سیستم های گرمایشی، برف پاک کن و روشنایی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: مورد دیگری که رانندگان حتما به آن توجه داشتند باشند تنظیم باد لاستیک خودرو است چرا که لاستیکی که بادش تنظیم باشد بهترین و مناسب ترین چسبندگی را با جاده خواهد داشت و از سرخوردن جلوگیری می کند.

وی تصریح کرد: در زمان لغزندگی جاده از گردش و انحراف ناگهانی و کم و زیاد کردن فشار بر روی پدال گاز و رانندگی با سرعت بالا و سبقت گرفتن و تغییر ناگهانی دنده از سبک به سنگین در سرعت بالا خودداری شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۳۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان