//
کدخبر: ۲۳۷۶۰۴ //

تصادف ۳ خودرو با ۲کشته و یک مجروح در اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف 3 خودروی برلیانس ،وانت مزدا و کامیون بنزبا یکدیگر وفوت 2 نفر و مجروح شدن فرد دیگری خبرداد.

تصادف 3 خودرو با 2کشته و یک مجروح در اصفهان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین پورقیصری اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد تصادف یک دستگاه سواری برلیانس با وانت مزدا و کامیون بنز در محور کاشان-قم بلافاصله مأموران پلیس‌راه به همراه نیروهای امدادی در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

رئیس پلیس‌راه اصفهان افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که سواری برلیانس به علت انحراف به چپ با وانت مزدا و در نهایت با کامیون بنز برخورد می‌کند که متأسفانه در این حادثه راننده و سرنشین سواری برلیانس در دم فوت و راننده وانت نیز مجروح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برابر ماده 119 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی در راه‌هایی که خط‌کشی شده، وسایل نقلیه باید در مسیر بین خطوط حرکت کنند و از آن خارج نشوند و در صورت نیاز به خروج و تغییر خط حرکت، احتیاط کامل را کرده و ابتدا با استفاده از چراغ راهنما و یا با دادن علامت، رانندگان وسایل نقلیه دیگر را از قصد خود آگاه سازند و سپس با رعایت حق تقدم عبور وسایل نقلیه‌ای که در خطوط کناری در حرکت هستند وارد خط‌های عبور دیگر شوند تا ان شاءالله شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۶۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان