//
کدخبر: ۲۳۸۲۳۹ //

دشمن با تمرکز بر روی هنرمندان در صدد پیاده‌سازی اهداف جنگ نرم خود است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: دشمن با تمرکز بر روی هنرمندان در صدد پیاده سازی اهداف جنگ نرم خود است اما هنرمندان انقلابی با تعهد به آرمان‌های انقلاب و نظام بهانه را از دشمن می‌گیرند.

دشمن با تمرکز بر روی هنرمندان در صدد پیاده‌سازی اهداف جنگ نرم خود است
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم امشب در جلسه درس اخلاق با حضور اصحاب فرهنگ و هنر استان با بیان اینکه نقش آفرینی هنرمندان انقلابی در جامعه نشاط آفرین است، اظهار داشت: شاعر با شعر خود، بازیگر سینما و تئاتر با ایفای نقش ، نویسندگان با قلم خود پیام‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی را ماندگار می‌کنند.

امام جمعه تبریز افزود : اثرگذاری و جایگاه والای هنر و هنرمند در جامعه ما باعث شده است دشمنان هم برای تغییر ذائقه آنها عملیات فرهنگی و روانی داشته باشند.

وی با یادآوری برخی موضع‌گیری‌های  تعدادی از هنرمندان در موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: دشمن با تمرکز بر روی هنرمندان در صدد پیاده سازی اهداف جنگ نرم خود است اما هنرمندان انقلابی با تعهد به آرمان‌های انقلاب و نظام بهانه را از دشمن می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید شاگردپروری و انتقال دانش‌های هنری به نسل جدید افزود: اساتید و هنرمندان رشته‌های مختلف هنری باید با همتاپروری جوانان مستعد و انقلابی را با هنر انقلابی آشنا کنند تا روز به روز شاهد رویش‌های هنری جدید باشیم.

وی گفت: هنرمند انقلابی با تبیین زیبایی‌ها در قالب‌های هنری مختلف پیام‌های نافذ را ماندگار و اثرگذار می‌کند.

امام جمعه تبریز با بیان باید از همه فرصت ها برای رویش های هنری استفاده ‌کرد، گفت: بعنوان مثال هیات‌های حسینی که اجتماع چند صد نفری از جوانان است باید محل تبیین آموزه های دینی و انقلابی و اسلامی در قالب‌های مختلف باشد و هیات‌ها نباید صرفا محل مداحی و روضه خوانی باشد.

آل‌هاشم با تاکید بر اینکه جوانان را دریابیم گفت: با ایجاد انگیزه در جوانان برای کسب علم ، کار و تلاش و انجام فعالیت‌های اثر گذار در جامعه ، وحدت و همدلی را بین آحاد مردم گسترش دهیم.

در پایان این مراسم از پوستر سومین سوگواره فاطمی تبریز هم رونمایی شد‌.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان