//
کدخبر: ۲۳۸۲۰۹ //
‍ همزمان با برگزاری جشن های چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ؛

افتتاح ۲۴ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۹۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال در شهرستان کرمانشاه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از بهره برداری 24پروژه تسهیلاتی و عمرانی، همزمان با برگزاری جشن های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.


افتتاح 24 پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 296 میلیارد و 67 میلیون ریال در شهرستان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس شهرام آشتاب مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان گفت: در دهه فجر امسال 24 طرح بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر296 میلیارد و67 میلیون ریال واشتغالزایی 140 نفر به بهره برداری می رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه این پروژه‌ها را شامل ساخت جایگاه گوساله و بره، احداث گلخانه و باغ مدرن، احداث واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی و احداث شبکه‌های آبیاری تحت فشار برشمرد.

مهندس آشتاب در مورد مشخصات کلی پروژه های آماده افتتاح شهرستان کرمانشاه در دهه فجر 98 گفت: از 24 طرح یادشده 5 طرح در خصوص اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار و تکمیل کانال سنگی بتنی، 4 طرح در خصوص احداث و کلنگ زنی گلخانه و 6 طرح در خصوص احداث باغ مدرن، 3 طرح در زمینه ساخت جایگاه گوساله و بره پرواری و... است.

وی در ادامه افزود : یک طرح در زمینه احداث جایگاه خوراک آماده دام و طیور، یک طرح در خصوص تکمیل و بهسازی آسفالت راه دسترسی مجتمع قارچ ماهیدشت ، 4 طرح صنعتی در خصوص بسته بندی سبزی و صیفی جات، بسته بندی و آماده سازی انواع میوه خشک، بسته بندی ترشی و مربا و انبارداری محصولات غذایی در سردخانه آماده افتتاح در دهه فجر می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: فعالان بخش های کشاورزی و دامپروری این شهرستان با استفاده از تمامی امکانات موجود و در راستای حفظ استقلال و خودکفایی کشور در عرصه تولید محصولات مختلف تلاش می کنند.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: نهضتی که در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید، امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است.

وی افزود: دهه ی فجر امسال بسیار حائز اهمیت است و قطعا مردم با شور و بصیرت خاصی این دهه ی مبارک را گرامی خواهند داشت و علاوه بر تجدید بیعت با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرصتی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات نیز به حساب می آید.

مهندس آشتاب از دیگر برنامه های این شهرستان در ایام ا...دهه ی مبارک فجر به برگزاری مراسم باشکوه جشن های بزرگ انقلاب در مراکز جهاد کشاورزی دهستان های تابعه، غبار روبی و عطر افشانی و گلباران مزار پاک شهدای، سرکشی از خانواده معظم  شهداء و... اشاره نمود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان