//
کدخبر: ۲۳۷۵۶۶ //

نام سردار قاسم سلیمانی برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار خواهد ماند

‍ بزرگراه محور کرمانشاه_بیستون به نام مجاهد سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

نام سردار قاسم سلیمانی برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار خواهد ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیین رونمایی از تابلو آزاد راه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور استاندار محترم کرمانشاه ،سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، مهندس سالاری معاون عمرانی استاندار و مهندس فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برگزار شد.

مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این مراسم گفت: نام گذاری این آزادراه مبادلاتی کرمانشاه - بیستون به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی یک کار بسیار ارزشمند و ماندگار است.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی در دوران ۸ سال دفاع مقدس صدها بار از این مسیر عبور کرده و در خطوط مقدم جبهه حضور یافته است.

استاندار کرمانشاه از نقش آفرینی این سردار بزرگ در بازگشایی و گشایش مرزهای مسافری و زیارتی طی سال‌های اخیر خبر داد و گفت: سردار سلیمانی در بازگشایی مرز خسروی در اربعین بسیار اثر گذار بود و این مرز زیارتی پس از سال ها برای عبور زوار اباعبدالله الحسین باز شد.

مهندس بازوند تاکید کرد: نامگذاری این آزادراه در واقع قدردانی کوچکی از زحمات بسیار بزرگ و فراموش ناشدنی سردار سلیمانی به وطن است.

در ادامه مهندس فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت آزاد راه بیستون - کرمانشاه بیش از ۳۰ کیلومتر مسافت دارد و آمار تردد وسایل نقلیه در این آزادراه روزانه بیشتر ۵۰ هزار تردد است که ۲۰ درصد این تردد ها را وسایل نقلیه سنگین تشکیل می دهند.

کرمی گفت: نام گذاری و نصب تصاویر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مسیر آزادراه بیستون - کرمانشاه و دیگر محور های مواصلاتی استان کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سردار بزرگ اسلام است.

photo_2020-01-15_15-55-47

photo_2020-01-15_15-55-50

photo_2020-01-15_15-55-51

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان