//
کدخبر: ۲۳۵۸۸۵ //

ترور سپهبد سلیمانی؛ عامل تقویت اراده‌های مقابله با آمریکا

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: ترامپ خواست با ترور سپهبد سلیمانی و یارانش وحشت در میان ما ایجاد کند اما اراده‌های مقابله با آمریکا قوی‌تر شد، روحیه ها بالاتر رفت و مسوولان مصمم‌تر شدند.

ترور سپهبد سلیمانی؛ عامل تقویت اراده‌های مقابله با آمریکا
به گزارش فرتاک نیوز،

سرتیپ پاسدار یعقوب‌علی نظری، امشب در گردهمایی «طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر» که در بقعه امامزاده سید محمد( گنبد خشتی) در مشهد برگزار شد، با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و هم‌رزمانش، اظهار کرد: این شهید بزرگوار همواره نسبت به دفاع مقدس و سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد برآمده از متن مردم، تاکید و توجه داشت.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه شهید سلیمانی از دوران جوانی همه عمر خود را در خدمت به انقلاب و نظام اسلامی کشور صرف کرد، یادآور شد: زمانی فرمانده قرارگاه ثارالله در جنوب شرق کشور بود و نقش مهمی در ایجاد امنیت و مبارزه با اشرار داشت و حضور او به عنوان فرمانده سپاه قدس هم نقش مهمی در عمق بخشی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کرد.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملا آماده و قدرتمند است و مولفه اصلی اقتدار نظام اسلامی و معنوی، قدرت ناشی از اسلام و مردم است.

نظری گفت: شهید سلیمانی مبدل خوبی برای تبدیل قدرت معنوی به قدرت اجرایی بود و شهادت، مولد قدرت معنوی و ادامه راه او شده است.

وی ادامه داد: ترامپ خواست با ترور سپهبد سلیمانی و یارانش وحشت در میان ما ایجاد کند اما اراده‌های مقابله با آمریکا قوی‌تر شد روحیه‌ها بالاتر رفت و مسوولان مصمم‌تر شدند.

تحول سبک زندگی، مهم‌ترین انتقام خون شهید سلیمانی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی هم در بخش دیگری از این گردهمایی، اظهار کرد:گرفتن انتقام خون سپهبد سلیمانی این است که تئوری‌های پوسیده تاریخ مصرف گذشته مدیریت غربی را کنار بگذاریم و به جوانان خودمان اعتماد کنیم.

سید عبدالله ارجایی با بیان این‌که باید به مدیریت آمریکایی تو دهنی بزنیم و عرصه مدیریت داخلی را متحول کنیم، مهم‌ترین انتقام خون شهید سلیمانی را تحول سبک زندگی دانست.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌شود که لباس خارجی بر تن ما باشد و مرگ بر آمریکا بگوییم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی متذکر شد: دولتیها و نظامیها کار خود را می‌کنند و ما هم باید سبک زندگی خود را عوض کنیم و به طور مشخص باید در زمینه تولید علم و مصرف کالای داخلی فعال شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۸۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان