//
کدخبر: ۲۳۵۲۹۴ //

اعمال محدودیت ترافیکی در شهر کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت ترافیکی در شهر کرمانشاه همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی در شهر کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: این محدودیت از ساعت 9 صبح امروز (یکشنبه - 15 دی) تا پایان برگزاری مراسم بزرگداشت سپهبد سلیمانی اعمال می شود.

وی ادامه داد: از ساعت یاد شده تردد هرگونه وسیله نقلیه از میدان آزادی و تقاطع افشار طوس به سمت چهار راه مدرس ممنوع خواهد بود.

سرهنگ شیری تصریح کرد: همچنین در صورت حضور هیات های مذهبی در معابر شهری، محددودیت هایی نیز به صورت مقطعی و در مسیر حرکتی این هیات ها اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تاکید کرد: ماموران پلیس راه از هرگونه تردد و توقف در مسیرهای یاد شده جلوگیری خواهند کرد.

وی همچنین از رانندگان و عموم شهروندانی که قصد شرکت در این مراسم را دارند خواست تا به منظور نظم و انضباط هرچه بهتر مراسم با ماموران پلیس راهور همکاری کنند.

مراسم بزرگداشت سپیهبد قاسم سلیمانی که بامداد جمعه بر اثر حملات پهبادهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد از ساعت 10 صبح مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۲۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان