//
کدخبر: ۲۳۵۲۰۱ //
به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد؛

برگزاری یکصدویکمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه

یکصدویکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید امروز (۱۴دی ماه ۹۸)بهریاست مهندس بازوند استاندار کرمانشاه ،دکتر حاتمی معاون هماهنگی اقتصادی استانداری کرمانشاه،مهندس دارابی؛رییس سازمان صمت و سایر اعضای کارگروه،در محل سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد.


برگزاری یکصدویکمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

در این جلسه بحث و بررسی و رسیدگی به مشکلات طرح ها و واحدهای تولیدی شالی کوبی سیروس احمدی؛با موضوع تصمیم گیری در خصوص تعیین تکلیف نهایی پرداخت بدهی واحد، طرح قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور ، شرکت کشت وصنعت بهساز غذای زاگرس با موضوع تقاضای برخورداری از بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی واحد، شرکت کشت و صنعت شاد چین؛ در خصوص عدم اجرای یکمین بند از سی و هفتمین و چهل و پنجمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سال 98،

شرکت محور سازان زاگرس با موضوع عدم پرداخت بدهی معوقه قطعه سازان و اختلاف بین بانک عامل و واحد برای تسویه 70 درصد از مبادله ای که بعدا به ارز نیمایی تبدیل شده است و تقاضای بانک ملی برای افزایش سهم مالکانه و عدم انتقال سند ملک خریداری شده واحد در شهرستان سرپل ذهاب توسط بانک صادرات، و اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در آغاز این نشست؛ مهندس محسن دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه ضمن تسلیت شهادت سردار اسلام، حاج قاسم سلیمانی به حضار، قانون تسهیل بدهی بدهکاران بانکی و محاسبه بدهی و شرایط مترتب برآن را مطابق با نامه((قانون)) مذکور توضیح داد.

در ادامه دبیر هماهنگی شورای هماهنگی بانک های دولتی استان نیز در خصوص نامه بانک مرکزی در خصوص قانون تسهیل تسویه بدهکاران شبکه بانکی کشور، توضیحاتی ارائه کرد،سپس نمایندگان بانک های عامل و سایر مرتبطین با موضوع قانون مورداشاره را به بحث و بررسی گذاشتند.

دکتر  هدایت حاتمی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه  خواست ضمن اطلاع رسانی به بانک ها، این موضوع را در شورای هماهنگی بانک ها، مطرح و همچنین نتایج در کارگروه تسهیل، مورد شور و بررسی قرار گیرد.

در ادامه این جلسه ،پیرامون دستور کار این نشست راه حل مشکلات طرح ها و واحدهای تولیدی،  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راجع به هر یک از موارد مطروحه و نحوه حل مشکلات و رفع موانع مندرج در دستور کار نشست، تصمیماتی اتخاذ شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان