//
کدخبر: ۲۳۵۱۹۸ //
مدیر عامل مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع):

کرمانشاه صاحب بیمارستان سرطان می شود

مرکز جامع سرطان با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال ساخت است و با تجهیزات پیشرفته تجهیز می شود.


کرمانشاه صاحب بیمارستان سرطان می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

دکترعلی سروش مدیر عامل مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) اظهار داشت: مرکز جامع سرطان که یک بیمارستان مجهز جهت اقدامات تشخیصی و درمانی سرطان است ،در حال ساخت بوده که تا کنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و همزمان امکانات و تجهیزات پیشرفته آن نیز در حال خریداری می باشد.

وی افزود: این مرکز از جمله مراکز اقماری مجتمع بیمارستانی امام رضا( ع) می باشد که شامل بخشهای بستری ،جراحی، اتاق عمل ،اورژانس و سایر واحدهای تشخیصی و درمانی است.

دکتر سروش گفت: دستگاه پیشرفته توموتراپی جدید که با همت مسئولین دانشگاه خریداری شده نیز در مرکز جامع سرطان مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) نصب خواهدشد.

مدیر عامل مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) تصریح کرد: این دستگاه به همراه دو دستگاه رادیو تراپی (شتاب دهنده ) و یک دستگاه پت اسکن و سیکلوترون و سایر امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی در مرکز فوق الذکر نصب خواهد شد وانشاءالله منشاء خدمات بزرگ درمانی برای بیماران منطقه غرب خواهد شد.

سروش بیان داشت: برتری روش توموتراپی بر دیگر روش‌ها در این است که بیمار درست در محل تومور اشعه می‌گیرد و سلولهای سالم بدن از تابش اشعه و عوارض آن تا حد بسیار زیادی در امان می ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان